Toon posts:

ECS K7S5A LAN + ASUS V7700 is dat wat???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuwe videokaart aanschaffen.
Werkt deze combi, of moet ik een andere kaart op mijn ECS board steken? Kan ik bijvoorbeeld met de 7100 toe?
Tevens zit ik na te denken over een 19" monitor van Scott.
Als iemand aanbevelingen heeft, graag >:)
btw. Ik wil graag een goede en strakke 2d office kwaliteit en qua games race games zoals collin mcrae en half life shooting games.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Nou ik zou niet weten waarom die V7700 NIET zou werken? :) Overigens heeft mijn zwager een Scott 19" maar om nou te zeggen dat ik het een echt goede monitor vind.. nee, het beeld is (imho) erg onrustig op 1200x1600, iets minder op 1024x768 maar toch merkbaar.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Ik heb deze combonatie! De videokaart geeft geen problemen op dit bord. Echter het moederbord doet soms wel vreemd! Koop gewoon een MSI af Asus of zo, is gewoon beter(minder risico)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat ook nog te denken aan ATI Radeon ivm 2d, en dualhead.
Iemand ervaring?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Als je nu nog een andere monitor hebt staan, dan zou ik zeker voor HydraVision (zo heet het van ATi geloof ik) gaan. Twee monitoren werkt echt heerlijk, en de snelheid van een Radeon 7500 ligt eigenlijk niet onder die van een gewone GF2.

You can't have everything. Where would you put it?