Helsie is erg irritant bezig

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Met zijn overdreven politieke correctheid is hij druk bezig het bloed onder de nagels van veel users weg te halen, door deze hoogst irritante manier van posten van hem is het niet verwonderlijk dat sommige users daar tegenin gaan.

Graag zou ik zien dat de heren moderators rekening houden met dit feit. Als hij zo duidelijk zijn mening laat blijken, geef anderen dan ook het recht om hun mening jegens Helsie te laten blijken. Deze reacties roept hij namelijk zelf op. :o

Einde mededeling. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als ik het goed begrijp wil je dus dat de moderators rekening houden met het feit dat iemand zijn mening geeft, het politiek correct houdt, zich netjes gedraagt, en andere mensen daar niet tegen kunnen dus zich irritant gedragen?

Je begrijpt misschien dat ik hier echt niets kan brouwen, I'm sorry, ik heb een heleboel inlevingsvermogen, maar dit is echt bijzonder tegenstrijdig wat je nu vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
[forum=26] >> [forum=15]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 14 december 2001 13:45 schreef Negotiator het volgende:
Als ik het goed begrijp wil je dus dat de moderators rekening houden met het feit dat iemand zijn mening geeft, het politiek correct houdt, zich netjes gedraagt, en andere mensen daar niet tegen kunnen dus zich irritant gedragen?

Je begrijpt misschien dat ik hier echt niets kan brouwen, I'm sorry, ik heb een heleboel inlevingsvermogen, maar dit is echt bijzonder tegenstrijdig wat je nu vraagt.
Is ie eindelijk verplaatst, heb ik er niks meer aan toe te voegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is dit meer een persoonlijke kwestie tussen jelmervos en helsie.. dit heeft verder weinig met GoT te maken.. ik vind het alleen uiterst lame dat jelmervos GoT modjes wil gaan inschakelen omdat hij iemand niet mag :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu deze in LA staat ; misschien is het handig om het NSTM topic hiero te linken (anders weet niemand waar het hier over gaat), maar dan moet-ie eerst gelockt in NSTM terug worden gezet lijkt me :o :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 11:40 schreef jelmervos het volgende:
Met zijn overdreven politieke correctheid is hij druk bezig het bloed onder de nagels van veel users weg te halen, door deze hoogst irritante manier van posten van hem is het niet verwonderlijk dat sommige users daar tegenin gaan.

Graag zou ik zien dat de heren moderators rekening houden met dit feit. Als hij zo duidelijk zijn mening laat blijken, geef anderen dan ook het recht om hun mening jegens Helsie te laten blijken. Deze reacties roept hij namelijk zelf op. :o

Einde mededeling. :)
HAHAHAHA, sorry, maar nu moet ik even lachen. Zeker met de reactie van Negotiator ben ik het helemaal eens, voor de volle 100%. Helsie is misschien wel heel fel en gaat snel tot actie over, maar in de context waarin alles vandaag ging met dat xs4all gedoe was dat dus helemaal niet verkeerd. Zeker niet omdat meerdere gebruikers probeerden om Bassdrum over te halen om die MP3 van um van het net af te halen en die reageerde daar erg lame op.

Terechte reactie van Negotiator. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Het gaat over 2 topics denk ik, waarvan http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/349167 de ene is en de andere inderdaad uit het zicht is.
Je hoeft hier overigens geen lang verhaal meer van te maken, want wat mij betreft is het nu einde discussie.

Overigens heb ik nog wel een feature request nu voor GoT: een ignore list :P
Hoef ik Jelmervos niet meer te 'verwerken'. Maar ja, ik heb al geprobeerd om mr Vos buiten GoT te benaderen (via ICQ) maar daar reageert hij niet op. Dus ja, dan houdt het op he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 14 december 2001 13:45 schreef Negotiator het volgende:

Ik moet zeggen dat ik het hier mee eens ben, maar dat ik het tevens eens ben met het standpunt van Helsie. Daarom was ik eigenlijk bang dat ik bevooroordeeld was en reageerde niet.

Eigenlijk was de eerste reactie die me echt irriteerde er een waarin iemand voor NS*'er wordt uitgemaakt. En daarna glashard beweren dat er niets staat, omdat er helemaal niet staat dat hij een NSB'er is. Dat valt bij mij onder de catagorie schijnheilig... Om nog maar niet te spreken van uberhaupt fout (omdat je iemand ervoor uitmaakt).

Sorry hoor..

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:23

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

* RM-rf buigt diep voor Helsie en is hem dankbaar voor zijn enige juiste manier van ingrijpen.

over dat politiek correcte, Helsie is juist niet met de massa mee gegaan die dacht: "Cool, we komen op de Televisie" (en letterlijk in een thread is dat opgeschreven)

dat heeft GoT hopelijk net op tijd voor grote problemen weten te behoeden, hulde daarvoor.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jeetje, wat een lame topic is dit zeg, niet te filmen.

Ik ben het iig volledig eens met Helsie (goh, wie had dat gedacht? ;))

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

[/got-crew]
Jelmervos geeft in SU alleen maar aan dat user in zijn ogen irritant is en die heftige reacties bij meerdere personen oproept (wat in de thread te lezen is)

Dat is precies waar SU voor bedoeld dus wat daar Lame of triest aan is snap ik niet.

Verder geeft Helsie aan dat hij "zo goed" was om het via ICQ uit willen praten en dat jelmervos daar niet op reageerde dit vindt ik lame want dat is stemmingsmakerij. Als je politiek correct was had je dat niet gepost.
[got-crew]

Ik neem geen standpunt in in deze kwestie, het gaat me puur om de manier waarop deze discussie verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Op vrijdag 14 december 2001 14:16 schreef wildhagen het volgende:
Jeetje, wat een lame topic is dit zeg, niet te filmen.

Ik ben het iig volledig eens met Helsie (goh, wie had dat gedacht? ;))
kerel lees ff de [topic=192344/1/25] . Dan weet je waar Lieve Adjes voor staat :7.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Ik geef toe dat bepaalde uitlatingen over Helsie niet correct zijn en dat het dus achteraf gezien geen goed idee was deze maar gewoon te posten in dat topic. Helaas zijn ze gepost in een vlaag van woede. Dit wil nog niet zeggen dat ze correct zijn. Ik probeer dus geenszins mijn acties goed te praten.

Desondanks blijf ik bij mijn mening zoals deze in mijn eerste post in dit topic is te lezen.

En oja, ik wil nog even kwijt dat de mensen op dit forum meer voor de gezelligheid moeten komen en niet, zoals bepaalde mensen doen, hier komen om als een soort boeman te komen optreden (uitzonderingen daar gelaten, mods doen hun werk over het algemeen goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Op vrijdag 14 december 2001 15:23 schreef jelmervos het volgende:
En oja, ik wil nog even kwijt dat de mensen op dit forum meer voor de gezelligheid moeten komen en niet, zoals bepaalde mensen doen, hier komen om als een soort boeman te komen optreden (uitzonderingen daar gelaten, mods doen hun werk over het algemeen goed).
Aha, zo probeer je dus onderscheid te maken tussen het (al dan niet indirect) beledigen van correcte tweakers en correcte modjes (door correct gedrag af te keuren). Duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Ik heb toch gezegt dat mijn mening is dat ik het slecht vind dat jij anderen zoals bassdrum gaat lopen aangeven bij de provider.

Ik vind dit erg irri gedrag zoals ik hier boven meld.
Nou das gewoon mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Op vrijdag 14 december 2001 16:42 schreef jelmervos het volgende:
Ik heb toch gezegt dat mijn mening is dat ik het slecht vind dat jij anderen zoals bassdrum gaat lopen aangeven bij de provider.

Ik vind dit erg irri gedrag zoals ik hier boven meld.
Nou das gewoon mijn mening.
En kan ik dan daaraan toevoegen dat jij vindt dat modjes wel zulk gedrag mogen vertonen en de gewone sterveling niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Niet online
ik vind het gewoon zwaar en zwaar triest als je ISP's moet gaan mailen en inbreuk op privacy te melden, als het nou om JOU ging ok!

Man het gaat om zown lamme aap van 3vo, boeit jou het ?
denk je nou echt dat hij hetzelfde zou hebben gedaan :?
ik :r op zulke mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je gaat toch niet iemand aangeven bij zun ISP |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op vrijdag 14 december 2001 17:12 schreef bbrother het volgende:
Flaming is not the way... :Y)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik vind het gewoon zwaar en zwaar triest als je ISP's moet gaan mailen en inbreuk op privacy te melden, als het nou om JOU ging ok!

We gaan nu hier verder met flamen? Zullen we dat dan maar niet doen?

Als iemand het ergens niet mee eens is (zoals hier over het plaatsen van prive zaken op het internet van ieman anders) dan is diegene goed gerechtigd om naar de provider te mailen. Als jij daarover op ons forum gaat zitten flamen, dan kan je daar een waarschuwing voor krijgen.

Verder zijn we in discussie over wat we doen aan het plaatsen van een link naar zo een MP3 op het forum. Ikzelf vind het niet echt fijn, dat op het forum waar ik in de vrew zit, zulke links staan... Daarover later meer.
Op vrijdag 14 december 2001 17:14 schreef BigB het volgende:
Je gaat toch niet iemand aangeven bij zun ISP |:(
Als hij dat wil, dan mag hij dat. Het is een recht dat je hebt als internettend nederlander. Als je je daaraan stoort, dan ga je hem maar mailen ofzo.

Hier niet verder flamen, want dat is inderdaad, 'not the way' :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Dus er kan vanalles over iemands privacy op het internet gebeuren, maar je doet er pas iets mee als het van jezelf is? Lekkere instelling. Moet je je verder ook niet druk maken om geweld enzo, want het overkomt jou toch niet.
En nu heb je inderdaad te pakken waarom ik het aan heb gegeven: veel mensen vinden dat die vent van 3vo vogelvrij verklaard kan worden omdat hij 142 reed ipv 70 en er geen goed excuus voor had. Daar ben ik het niet mee eens.
Zoals ik al in een ander topic heb gesteld: 3vo en aanverwante organisaties (greenpeace op het gebied van milieu bijvoorbeeld) zijn toch al niet geloofwaardig in mijn ogen en daarbij nog vind ik dat werk en privé gescheiden zijn. Die man reed niet herkenbaar te hard als woordvoerder van 3vo. Een politieauto die bijv veel te hard rijdt, rijdt wel herkenbaar rond. Wat mij betreft gaat de voorbeeldfunctie in zoverre op dat iemand wel herkenbaar moet zijn als voorbeeld op het moment dat hij iets fout doet. Normaal gezien weet niemand dat hij het is.
Iedereen zegt voor zijn werk andere dingen dan hij privé meent. Dat is nou eenmaal je werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Op vrijdag 14 december 2001 13:52 schreef Helsie het volgende:
Maar ja, ik heb al geprobeerd om mr Vos buiten GoT te benaderen (via ICQ) maar daar reageert hij niet op. Dus ja, dan houdt het op he.
Ik heb tevens geprobeerd met jou contact op te nemen, maar helaas reageer je totaal niet terwijl je wel online bent. :? Via via moest ik het maar via mail proberen. :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 22:06
geef mekaar een hand, draai een keer in het rond en praat er verder niet meer over :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 16:08 schreef psygho het volgende:
geef mekaar een hand, draai een keer in het rond en praat er verder niet meer over :)
Mail is verstuurd. Wat mij betreft zand erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Op zaterdag 15 december 2001 16:14 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Mail is verstuurd. Wat mij betreft zand erover.
Inderdaad. Ik heb mijn icq anti-spam ingesteld staan en dat betekent helaas dat ik geen berichten van mensen die niet op mijn list staan kan ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:16
Kom anders eens gezellig naar #nstm :)

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 08:54 schreef Ritchie het volgende:
Daar ben ik nog véél vaker irritant bezig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsion
  • Laatst online: 07-10 22:12
Op vrijdag 24 mei 2002 08:54 schreef Ritchie het volgende:
ja das altijd gezellig als helsie er niet is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 21:38

Jaymz

Keep on moving !

zaterdag 15 december 2001 19:18
Why deze schop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Nutteloze schop, gelieve niet meer te doen enzo :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.