of gewoon n stuk of 100 van die antistatische zakjes er tussen vouwen
Verwijderd
Of je IDE-kabelsOp vrijdag 14 december 2001 11:45 schreef janster het volgende:
of gewoon n stuk of 100 van die antistatische zakjes er tussen vouwen
Je zou inderdaad 2 of 3 afstandsbusjes in elkaar kunnen draaien, ik geloof dat dat wel past. Dan kan je hem een stukje hoger krijgen. Misschien kan je ookwel lange afstandsbusjes kopen ergens
.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ze bestaan wel ik heb ze op de beurs in eindhovuhh gezien, bij euhhh, memo systemns volgens mij
Verwijderd
Op vrijdag 14 december 2001 11:50 schreef janster het volgende:
Hehe coool we komen op tv !!!!
Ja sorry ik duwde per ongeluk in het verkeerde topic op de reply knopOp vrijdag 14 december 2001 11:50 schreef MREn het volgende:
[..]
Verwijderd
stiekem snel editten hehOp vrijdag 14 december 2001 11:50 schreef janster het volgende:
Ze bestaan wel ik heb ze op de beurs in eindhovuhh gezien, bij euhhh, memo systemns volgens mij
Verwijderd
Ik heb voor mijn kast rubberen ringen van 0,5cm gebruikt. die zijn er ook in 1 cm. Zit netjes vast, en bijkomstig is nog dat mijn kast minder resoneert, omdat de trillingen veroorzaakt door de prockoeler wat gedempt worden. Ringetjes heb ik bij de plaatselijke ijzerwinkel gekocht.
Pagina: 1