Is dit mogelijk of alleen maar onzin. Ik heb nu kabel, de snelheid is niet echt geweldig. Ik wil een zo snel mogelijke verbinding hebben. Een super snelle verbinding is veel te duur. Nu dacht ik chello te houden voor het internetten en het downloaden uit de nieuwsgroepen. En een adsl verbinding (extra- 1024 kb/s down en 256 kb/s up) voor mijn ftp server. Dan ben ik rond de 300 per maand kwijt (dat is met mijn salaris
te overzien) te nemen voor mijn ftp server.
Vooral een snellere upstream vind ik belangrijk en 32 kb met adsl is natuurlijk nog steeds niet geweldig, maar schiet toch al aardig op.
De vraag is heeft iemand van jullie dit wel eens gehoord, is het mogelijk. Ik heb genoeg computers om het geheel aan te sluiten.
Ik snap best dat een aantal mensen het een beetje overdone vinden, maar het is maar een vraag. Ik weet ook niet of ik het doe of niet.
Of zijn er rond de 300 piek andere snelle verbindingen?
bedankt
Rennic
Vooral een snellere upstream vind ik belangrijk en 32 kb met adsl is natuurlijk nog steeds niet geweldig, maar schiet toch al aardig op.
De vraag is heeft iemand van jullie dit wel eens gehoord, is het mogelijk. Ik heb genoeg computers om het geheel aan te sluiten.
Ik snap best dat een aantal mensen het een beetje overdone vinden, maar het is maar een vraag. Ik weet ook niet of ik het doe of niet.
Of zijn er rond de 300 piek andere snelle verbindingen?
bedankt
Rennic