Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

hoe haal ik een fan uit elkaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jullie zien het al, ik wil weten hoe ik een fan openmaak. ik ben bang dat alles afbreekt. Volgens mij bestaat ie uit 2 delen en het lijkt of ze aan elkaar zitten gelijmd. heeft iemand foto's???????????????????

wat vinden jullie tr. van mn logo.

mzlz

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 11:31 schreef limoentje het volgende:
lees ff http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#02
off-T
Ah doe niet zo flauw.
/off-T

Je kunt je FAN uit elkaar halen door aan de stickerkant de sticker eraf te halen. Daar zie je het draaimechanisme van de FAN. Je moet op de as van de FAN drukken om hem eraf te krijgen. :)

Verwijderd

Topicstarter
onder de sticker zit kunststof. als ik er op duw dan valt ie uit elkaar, niet omdat ie slap is ofzo

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 11:40 schreef aart het volgende:
onder de sticker zit kunststof. als ik er op duw dan valt ie uit elkaar, niet omdat ie slap is ofzo
wat bedoel je?

Verwijderd

Topicstarter
hij komt uit mn voeding en onder die sticker zit geen draaimeganisme. ik bedoel dat fans zwak zijn en als ik erop duw dan gaat ie kapot

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 11:45 schreef aart het volgende:
hij komt uit mn voeding en onder die sticker zit geen draaimeganisme.
Kun je hem ff inscannen? PICS zouden wel makkelijk zijn.

Verwijderd

Topicstarter
dat duurt wel ff want ik zit op school en ben laat uit. Maandag staat ie erop hoop ik

Verwijderd

Achter die stikker zit een soort lock. Die moet je er ff afhalen..sim-pel :) Bij mij tenminste..heb een vette glowing fan gemaakt. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
mag ik daar veel kracht bij gebruiken??? niet dat ik m sloop. Ik wou m metallic spuiten.

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 11:50 schreef aart het volgende:
mag ik daar veel kracht bij gebruiken??? niet dat ik m sloop. Ik wou m metallic spuiten.
Zoveel kracht kost et nie. Eerst moet je een rubberen dopje met een diameter van ongeveer 0,7 cm eruit halen. Kun je met een kleine schroevendraaier doen. Daarna zat er bij mij een plastic lockie op. Iets omhoog wippen met een schroevendraaier en toen met een tangetje eruit getrokken. En dan pleurt de zooi uit elkaar :P
Pagina: 1