Toon posts:

vraagje over punten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers

Er is dus een nieuw systeem (duh) maar wat ik wou vragen is wanneer gaat het in.? en hoe wordt het bijgehouden en wat zijn de beloningen..? :) en hoe weet je dat.? vast (veel) vaker gestelde vragen maar ik wil het graag graag zelf effe weten. :)
greetz S@nder
-----------------
HelP! dokter ik ben verslaafd aan GoT!

Verwijderd

Topicstarter
nou.? admintjes.? Hoeveel punten heb ik al.? :)

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Dat systeem is al ingegaan sinds vorige week.
Het wordt bijgehouden door moderators die score en niveau toekennen aan de reakties, beloningen lopen van -2 tot +2 (varierend over rascisme, schelden tot nuttig en erg nuttig). Het gaat niet om de punten maar om de site een beetje op niveau te houden en schelden en onzin (zoals amd rulez of intel rulez) te weren. En een keer per dag wordt geloof ik je stats vernieuwd. Voor een overzicht kun je beter even de faq lezen.
groeten

Verwijderd

Voor humoristische postings mogen we geloof ik ook punten geven , maar wat is humor ?

Verwijderd

Topicstarter
wie zijn wij PEEJEE.? gewoon de juniors and members zelf.?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Volgens mij hebben we hier een misverstand te pakken...

Dit punten-systeem geld ALLEEN voor www.tweakers.net , en NIET voor gathering.tweakers.net , waar je nu dus zit...

PeeJee : Ik waardeer humor niet met de score of het niveau, maar ik zet alleen het etiket 'Grappig' erachter. Voorkomt m.i. weer wat karmazeur...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Wildhagen : uit de FAQ :

niveau 2 : postings die dermate interessant , informatief , grappig , inzichtvol zijn dat iedereen ze zou moeten lezen .
En S@nder : 'WIJ' zijn de moderators .

• Cyberdeck

Cyberdeck

bizar

quote:

niveau 2 : postings die dermate interessant , informatief , grappig , inzichtvol zijn dat iedereen ze zou moeten lezen .

Niveau 2 moet van een dermate goed en hoog niveau zijn dat niemand die opmerking MAG missen. Volgens mij en ook enkele andere moderators voldoet daar maar 0,1% van de reakties aan.

Voor zeer interessante informatieve postings wordt over het algemeen niveau 1 gebruikt en als dat niveau ook nog veel nieuwe informatie bevat met bronvermelding dan zit daar meestal ook een score 1 aan vast.

grappig is subjectief en meestal niet vereist om een topic te kunnen volgen of lezen. Dus een reaktie die gewoon grappig is maar geer meerwaarde heeft krijgt een score 0, niveau 0 maar wel bijschrift grappig!

Ik zeg niet dat dit DE manier is maar dit is extractie van algemene manier van doen bij enkele moderators, zie het topic oproep, ideeen voor moderators.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik zien dat jullie de moderaters zijn.?
er staat niks achter jullie naams zoals bij de admins... en alleen www.tweakers.net .? daar kan je toch niks posten .? ja alleen de onderwerpen maar daar moet je serieus discuseren,.

Verwijderd

Moderators zijn we alleen op Tweakers.net , dus niet hier op het forum .
Enne , een beetje humor mag best op zijn tijd , en mag zelfs beloond worden . Anders wordt het al snel doodsaai . Ik bedoel zoiets als DPC daar kun je moeilijk echt serieus over gaan zitten lullen .

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

S@nder : staat achter de naam :

Je hebt :

- Trainee (beginner)
- Tweakeroid (gevorderd)
- Moderator (tja...)
- Administrator (tja...)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
kan jij mij vertellen waar dan.?

ik zie namenlijk alleen posting: datum: tijd by s@nder en veder niets alleem bij de admins maar wacht eens praat je nu over http://www.tweakers.net
of gathering.tweakers.net .?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik praat nog steeds over www.tweakers.net ...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

S@nder: Dat systeem is niks voor jou, je krijgt toch alleen maar min-punten..... :)

• TheDuke
  • Niet online
sommige mensen zijn echt TE dom...
(no offense)

Verwijderd

Topicstarter
sorry als ik effe niet heb opgelet theduke :)
en binary hoezo.?

Verwijderd

RTFM! :r

Verwijderd

Topicstarter
RTFM :r

sorry ben niet zo goed in afkortingen ;)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

RTFM = Read The Fucking Manual
RTFS = Read The Fucking Screen
RTFH = Read The Fucking Help

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
kijk aan die wildhagen heb je wat ;) die vertelt alles zonder gezeik :r

• TheDuke
  • Niet online
en zelf was het niet in die 'zaagselkop' van je opgekomen om eerst ff in de faq te kijken voor je -weer eens- een nutteloze vraag stelt ?
-no offence uiteraard, maar raak af en toe beetje gefrustreerd van dit soort vragen in het algemeen-

Verwijderd

Topicstarter
zou het onthouden Theduke dacht persoonlijk dat het niet in de faq stond shithoofd...

Verwijderd

Je bent er een vergeten:

STFW: Search The Fucking Web

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hé, die kende ik nog niet... Oké, weer wat geleerd ;)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

BTFS: ban that f*cking...

• Cyberdeck

Cyberdeck

bizar

een ding hebben die afkortingen allemaal gemeen, er staat overal een F in. Heel origineel! Over offtopic gesproken..
EN techneuten lezen nooit een manual voordat ze alles verkloot hebben! Dus het zou eigenlijk moeten zijn:
RTFMBYFUYH: read the fucking manual before you fuck up your hardware!

Verwijderd

Nu staan er zelfs 2 F-en in, origineel hoor!!! :+
Pagina: 1