Tweakers.net homepage

Pagina: 1
Acties:

• execute
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-02 14:43
Hoi,

De homepage van Tweakers.net staat er (als je van bovenaf kijkt) altijd zeer goed bij, lekker wat nieuws van een minuten of uurtjes oud.

Wat ik erg leuk vindt zijn de berichten van het team achter tweakers.net zelf. Dat zijn nu de 'Tweakers.net FAQ' het 'Vernieuwd registratie & reaktiesysteem' en 'Rackspace problemen'.

Erg leuk als ik die berichten nog niet had gelezen.

En hier mijn puntje dan, kunnen deze berichten niet wat sneller van de homepage af of kunnen er niet meer van dit soort berichten komen, ik vind het altijd leuk om te weten hoe het met jullie gaat :) .

Verder lijkt het mij leuk om bijvoorbeeld onder dat rackspace ding wat informatie van mij zelf te zien. Zoals de hoeveelheid reacties die ik gepost heb, en een grafisch ding met betrekking tot mijn Karma :)

nou dat was het wel weer... mzzl

"They have computers, and they may have other weapons of mass destruction."<BR>- Janet Reno, US Attorney General, 02-27-98<P>

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Het lijkt mij idd ook wel geinig om te weten wat jullie zoal doen bij tweakers.net. Bijv. iedere week een verslagje ofzo, zoiets als bij Toms Hardware Pagina, een monday blurb. Als het weekend wat zwaar is geworden, misschien een Tuesday Blurb... ;)