Toon posts:

Webcam die streaming kan maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eigenlijk op zoek naar een wabcam waar een complete server in zit die kan streamen en niet jpg-push iemand een idee?

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

Zoek eens rond naar oa. merk axis, die maken complete digitale videocameras/webcams met ethernetaansluiting en al.
(goedkoop is anders)

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand goede ervaringen met die camera want wij hadden hem hier draaien maar hij gaf veel problemen.

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:12

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op vrijdag 14 december 2001 11:09 schreef Doggie het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een wabcam waar een complete server in zit die kan streamen en niet jpg-push iemand een idee?
ahum!

Elke Logitech cam geeft zowieso streaming beeld!
Als je XP hebt draaien klik je maar eens in Explorer op de cam, en je ziet dat ie live streaming doet, je moet alleen een proggy hebben wat live streams naar het net uit knalt!

Je kunt het gratis gebeuren pakken wat bij de Logitech cam zit, dan streamt ie in RealVideo naar een of andere site toe, waar je dan voor 24 per maand mag streamen...
Of je kunt gewoon zelf RealVideo server aanschaffen en vóila! Je hebt live streaming video! :)

Sim-pel! >:)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Euh... Elke webcam kan streamen (Op internet) bij www.Camarades.com (slecht, de kijkers connecten naar je pc en hebben maar een paar KB aan beeldjes/sec) OF www.nowonair.com (Jij streamt beeld op je fulle upstream en de rest bezoekt dan je nowonair site zonder dat het tenkoste van je upload gaat).

:7 :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
jongens, dat je met elke webcam via een pc kan streamen weet de topicstarter denk ik wel :)

Hij bedoeld een webcam waar een tcp/ip aansluiting op zit. Dus dat je hem zo aan het netwerk/internet kan hangen, en dat hij dan gewoon via zijn ip te benaderen is :)

'k weet zeker DAT ze er zijn, en dat ze ERG prijzig zijn :P

Er valt vast wel wat te vinden via google :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb lang lopen zoeken maar helaas niks kunnen vinden al die webcams van Axis hebben als nadeel dat ze allemaalg ebruiken maken van push jpg en wij zijn echt op zoek naar een die ook streaming aan kan iemand nog een idee?
Pagina: 1