Kast: klein en mooi

Pagina: 1
Acties:

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 20:34
Ik weet niet of ik het juiste forum te pakken heb, maar dat merken we vanzelf wel.

In ieder geval. Ik ben op zoek naar een kleine kast voor mijn pc. Er moet wel een full size ATX plank in en er moet ruimte zijn voor 2 atapi apparaten (dvd en cdrw).
Verder moet er plek zijn voor 1 casefan, voor een aardige airflow.
Ik overclock namelijk niet, maar ik ben bezig met mijn pc zo stil en klein mogelijk te maken.

O ja, ik wil er niet zo'n irritante klep op hebben.

Iemand tips?

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Dit vind ik persoonlijk wel heel mooie kastjes met 2 x 5,25 sloten. http://www.computer-land.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=1555

Alleen ja echt heel klein zijn ze niet, wat voor processor wil je er in doen ? en wat voor voeding zoek je dus 250 watt of 300 watt ?

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Euh ik weet nix voor je maar ik ben ook op zoek naar een bizar klein ATX kastje. Maar wel gewoon ATX!

Systeem | Strava

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Misschien niet helemaal in de goede richting, maar Aarde heeft een heel lief klein babone-tje :9

Wanbeleid is ook beleid.

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Anders kijk eens hier, http://www.directron.com/ daar hebben ze een hoop mooie kleine kastjes, alleen ik weet niet waar ze hier in nederland verkrijgbaar zijn.

• Rene59
Cool, ga ik doen.

Maar de voeding is niet belangrijk, want die gooi ik er toch uit.

Het belangrijkste is eigenlijk:

- klein
- leuk design
- goede kwaliteit (dus geen bart smit plastic kreng)

Nog meer tips? :)

Verwijderd

Lian Li kast. Is volledig van alluminuim en klein. Komt zonder voeding, dus je betaald alleen voor de kast. En geloof me je betaald nogal wat. >:) Maar dan heb je ook wat :P

• Rene59
Mja die kast had ik ook al gezien, maar da's me toch iets te duur.
Ik zoek eigenlijk iets voor minder dan 200 piek.
Pagina: 1