meerdere pagina's in forum?

Pagina: 1
Acties:

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Topicstarter
deze thread is vast al een keer geweest, maar toch:
zou het handig zijn om in het forum meerdere pagina's te introduceren? (a la ARS-forum en Computer Totaal).
populaire threads kunnen dan langer open blijven terwijl je toch rekening houdt met de modemmers....

Join TeamBVD!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

De versies van UBB na deze hebben die functie, maar deze dus niet. En aangezien het PHPForum er ook aankomt, is het een beetje nutteloos om te upgraden.

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Beetje onnozel om het erin te gaan hacken als het al bestaat in oudere versies..

• bloody
  • Laatst online: 19:50

bloody

0.000 KB!!

hehe, je kunt beter niet de nieuwe versie van ubb installeren. de search functie is daar zooooo traaaag geworden... :(

nope

Verwijderd

Ik vind die threads met meerdere paginas altijd behoorlijk irritant. Het lijkt me dan ook een goeie optie voor het PHPforum dat je in je profile in kunt stellen of je alles in 1 pagina wil of over meerdere paginas verdeeld.

• Erik Jan
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

In PHPforum zit meerdere pagina's per topic ingebouwd. Ik heb het op 't moment erg druk (o.a. 2e Fase proefwerkweek) dus nog ff wachten. Maar als ik volop tijd heb duurt 't echt niet lang meer.

JaapF: sorry, maar dat is niet mogelijk. 't Werkt namelijk met voorgebakken HTML-files en dus is het een beetje zinloos om voor elke thread apart een extra HTML te maken voor die mensen die het anders willen :). Overigens is het soms niet fijn om alles op 1 HTML te hebben. Ik hoorde dat er op FOK soms threads waren met meer dan 25 pagina's en dus enkele megabytes groot... ;)

EJVos

This can no longer be ignored.

Pagina: 1