Misschien rare topic maar ok. (dan maar niet reageren)
Het volgende. Pa wil een nieuwe pc en roept dan direct dat hij het 'allerbeste' wil blabla. Krijgt ie offerte, ruim 7300,-
(voor p4 1,5) welliswaar met 17 "tft maar veels te duur natuurlijk. Dus wil wat voor hem gaan zoeken. Nu wil ik niet direct vragen wat er exact in moet daar search ik wel voor. Maar ik zat nog wel met het volgende. Hij wil er geen spellen mee spelen. Hooguit een 'zeilnavigator / sim. 'ofzo. Voor de rest krijg je dingen als 'typen en e-mailen'/ office. Het moet goed lopen, je kent het wel.
Is het nu verstandig om hiervoor wel een p4 / A. xp aan te schaffen ivm de toekomst van straks itanium processors voor ook de consument. Kan nu namelijk niet zien waarvoor ik een dergelijk snel systeem ga gebruiken. Een 800 mhz processor, 256 mb is dan toch afdoende voor de komende drie jaar. (of plant een tweaker zijn pc horizon langer).
Twijfel hier nogal over, graag jullie mening....
Het volgende. Pa wil een nieuwe pc en roept dan direct dat hij het 'allerbeste' wil blabla. Krijgt ie offerte, ruim 7300,-
Is het nu verstandig om hiervoor wel een p4 / A. xp aan te schaffen ivm de toekomst van straks itanium processors voor ook de consument. Kan nu namelijk niet zien waarvoor ik een dergelijk snel systeem ga gebruiken. Een 800 mhz processor, 256 mb is dan toch afdoende voor de komende drie jaar. (of plant een tweaker zijn pc horizon langer).
Twijfel hier nogal over, graag jullie mening....