ik heb hem al getest en mensen dit is een echte monster..!!
check hem hier..
http://www.ecs.com.tw/products/k7s6a.htm
check hem hier..
http://www.ecs.com.tw/products/k7s6a.htm
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Dat van meerdere uitvoeringen zit er dik in, maar het is niet zo gek dat dit een 'kaal' plankje is- wil je alles erop/eraan, dan neem je Soyo/MSI, wil je ultieme tweakbaarheid, kom je bij ABIT (KS7Op vrijdag 14 december 2001 10:31 schreef robbb het volgende:
specs vallen niet tegen; uitrustingsniveau wel:
geen firewire, geen LAN, terwijl het wel in de chipset zit.
Kijken of er meerdere uitvoeringen komen.
Oslik blyat! Oslik!
* dion_b heeft de oude versieOp vrijdag 14 december 2001 13:06 schreef xsence-ecs het volgende:
enne.. heb net de laatset cpu support table gekregen en zie dat ze de k7s5a (xp versie) ook al op de amd xp 2000+ hebben getest... en hij draait er stabiel op..
Oslik blyat! Oslik!
Het Ford forum van Europa, www.fordpower.org.uk
Verwijderd
Zoek de "XP" sticker rond je socket.Op vrijdag 14 december 2001 21:49 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Hoe weet je of je de versie hebt waar een XP op kan
Ja en nee- ja, BIOS zit erop, maar nee, ik moest alsnog herschikken. Nu doet alles het prima:Op vrijdag 14 december 2001 19:00 schreef ovhees het volgende:
Diob, heb je je irq problemen nu al opgelost met de tweak tool die ik je gemaild heb?
Is er dan iets lekkers aan die K6S6A BIOS?Oh ja,het bios van de K7S6A werkt ook op de K7S5A!
Alleen PCI slot 1 doet het niet en de warme start heeft wat problemen.
De SiS 745 is gewoon de SiS735 met FireWire en officieele 166MHz support.
Oslik blyat! Oslik!
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Ja, Vcore aanpassen en MP dacht ikOp zaterdag 15 december 2001 02:58 schreef dion_b het volgende:
Is er dan iets lekkers aan die K6S6A BIOS?
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
heb je het zelf getest met die nieuwe bios?Op vrijdag 14 december 2001 19:00 schreef ovhees het volgende:
Diob, heb je je irq problemen nu al opgelost met de tweak tool die ik je gemaild heb?
Oh ja,het bios van de K7S6A werkt ook op de K7S5A!
Alleen PCI slot 1 doet het niet en de warme start heeft wat problemen.
De SiS 745 is gewoon de SiS735 met FireWire en officieele 166MHz support.
Dat er maar vlug een bevestiging komt, i can barely wait tot ik eens deftig kan OC'en op een K7s5aOp zaterdag 15 december 2001 20:18 schreef Stropdas het volgende:
Ik wacht ook nog op een bevestiging dat het kan. Op het forum van ocworkbench heb ik nog niets gevonden
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
Verwijderd
Verwijderd
We? Maak jij oa die dingen? Zekers een ECSmedewerker die directe service gaat bieden op dit forumOp vrijdag 14 december 2001 13:02 schreef xsence-ecs het volgende:
dion,, het is toch niet zonde..
de k7s5a is ook heel goed en die blijven we gewoon supporten..
en misschien maken we daar wel iets heel leuks voor
En wie ben jij dan? Ongeveer dezelfde naam maar dan zonder '-ecs' Misscien dezelfde medewerker maar dan niet @work?Op zaterdag 15 december 2001 22:26 schreef xsence het volgende:
volgens mij is de hele board layout anders dus ik hoop voor jullie dat de k7s6a bios werkt op een k7s5a..
ik heb trouwens al een k7s6a
ik heb de sample..
Chipset en de prijs waarschijnlijkOp zondag 16 december 2001 09:46 schreef minipolopikoler het volgende:
Wat is er dan zo goed aan dit mobo?
Verwijderd
Ik zou zeggen: Doe hetOp zondag 16 december 2001 20:50 schreef xsence het volgende:
ik werk voor ze..
en heb 2 weken terug de k7s6a en de k7vta3 gekregen.. en ze werken beide oke..
helaas kunnen we geen biossen maken omdat dat niet mag zonder toestemming van ecs.
maar ik krijg wel elke maand de nieuwste produkten van ze..
en ohja.. het gaat niet alleen om mainboarden natuurlijk want ze maken veel meer dan alleen dat..
als jullie interesse hebben dan zal ik een kleine site maken met daarop altijd de nieuwste stuff..
Op maandag 17 december 2001 09:52 schreef xsence-ecs het volgende:
Ik probeer daarlijk gewoon even de bioschip van de k7s6a op de k7s5a ipv te flashen..neemt wat minder tijd in..
en ging het???Op maandag 17 december 2001 09:52 schreef xsence-ecs het volgende:
Ik probeer daarlijk gewoon even de bioschip van de k7s6a op de k7s5a ipv te flashen..neemt wat minder tijd in..
Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024
Verwijderd
Dat zou mooi zijn man! Alvast bedanktOp maandag 17 december 2001 23:14 schreef xsence het volgende:
sorry mense.. ik heb het vandaag zo druk gehad dat ik mijn werk mee naar huis heb genomen.. btw doe dit nooit want als ze merken dat je dat bestwel zou doen voor een keertje dan ben je altijd de sjaak..
maarjah.. morgen probeer ik het zeker.. ik weet het morgen rond 12:00
Verwijderd
komt vast wel een versie MET lanOp vrijdag 14 december 2001 10:31 schreef robbb het volgende:
specs vallen niet tegen; uitrustingsniveau wel:
geen firewire, geen LAN, terwijl het wel in de chipset zit.
Kijken of er meerdere uitvoeringen komen.
Vol verwaaaachting klopt ons haaaardtttt, maar oke, wat zou nou eigenlijk het voordeel zijn als het werkte? Dus als de bioschip van dat mobo op de k7s5a past.. Kunnen we dan oc'en? Maar het is toch een andere chipset etc?Op maandag 17 december 2001 23:14 schreef xsence het volgende:
sorry mense.. ik heb het vandaag zo druk gehad dat ik mijn werk mee naar huis heb genomen.. btw doe dit nooit want als ze merken dat je dat bestwel zou doen voor een keertje dan ben je altijd de sjaak..
maarjah.. morgen probeer ik het zeker.. ik weet het morgen rond 12:00