OpenGL wrapper voor RTCW

Pagina: 1
Acties:

• pixel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik heb hiero een laptop staan die geen opengl ondersteund. Nu heb ik gelezen dat er programma's zijn die Opengl vertalen naar direct3d. Maar ik kan geen goede vinden. Alleen maar wrappers voor 3dfx gebaseerde kaarten. Weet iemand een link naar een soort algemene wrapper die wel werkt. Het gaat op een trident cyberblade video kaart

brabrabrabra...

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
ehm.. dus jij hebt een kaart die wél D3D ondersteund maar geen glide en ook niet openGL...

die wrappers zijn om van glide naar openGL of D3D te gaan; gebruik je bijv. bij bepaalde emulatie

" Play the violent strings of my symphony "

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 10:08 schreef pixel het volgende:
Ik heb hiero een laptop staan die geen opengl ondersteund. Nu heb ik gelezen dat er programma's zijn die Opengl vertalen naar direct3d. Maar ik kan geen goede vinden. Alleen maar wrappers voor 3dfx gebaseerde kaarten. Weet iemand een link naar een soort algemene wrapper die wel werkt. Het gaat op een trident cyberblade video kaart
GLSetup ofzo? of werkt dat ook niet?

Verwijderd

Mijn gevoel zegt, dat je dit wel kunt vergeten. Als er al een wrapper bestaat, ondersteunt deze volgens mij echt niet de laatste spellen en mogelijkheden van opengl. Wat voor videokaart zit er trouwens in?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:07
Quake3 loopt perfect met de Mesa Opengl32.dll. Nou ja, perfect, hij doet het ;)

Verwijderd

Zoek eens naar het proggie gldirect, heb ik ook gebruikt voor mijn sis6326 (nu van m'n broertje) die ook geen opengl ondersteunde,
kon ik eindelijk quake met 7 fps in 512*384 >:)
Pagina: 1