Tweakers.net todo

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Topicstarter
Het lijkt verstandig om alle feekback over het reaktiesysteem in 1 thread te plaatsen.

Dus als je suggestie hebt, dan kun je ze hieronder overzichtelijk plaatsen, bijv.
  • <li> Dhr. Femme Taken moet oprotten als webmaster

• Anton
  • Laatst online: 22-02 23:15

Anton

NetApp Implementation Engineer

• De <title> tag op nieuws.dsp aanpassen zodat de maand wel goed weergegeven wordt. O sorry, je wilde wat horen over het reactiesysteem... :o

Ik scrobbel ook audio

Verwijderd

Reactiesysteem? Samenvattend wat al eerder geopperd is:
1. Edit functie eigen posts
2. Delete functie eigen posts
3. Bij posts laten zien wat wel en niet gemodereerd is.

Buiten reactiesysteem?
1. Nieuws opvragen van vorige dagen bugt vreselijk onder Netscape 4.7.1. Niet met andere browsers getest.
2. Update tracker normaal met table uitlijnen ipv met CSS? Stabieler met browsers als NetPositive (BeOS), kfm (KDE/Linux) en StarOffice en de layout blijft (optisch) gelijk. Het is wel een @$@$#@%#$-werk om te veranderen...

Martijn

Verwijderd

En tweakers vriendelijker maken voor browsers zonder Javascript in het algemeen. De nieuwe polls werken niet meer zonder javascript, de menubalk boven is soms onmisbaar en vereist dus javascript (De functies zouden ook normaal bereikbaar kunnen zijn, desnoods wat omslachtiger) en de popup vensters (Reageer, profile, etc.) werken ook niet zonder jscript.

Ik stel voor javascript te gebruiken om de site mooier te maken, maar niet te vereisen. Maar ach, wie ben ik? ;)

Verwijderd

Je zei alle feedback? Ik heb nog wel een vraagje: Sinds vanmorgen sta ik de lijst als 'moderator'. Leuk, maar ik weet van niks. Is dit een 1. bugje of heb je me 2. gepromoveerd? In geval 1 stel ik voor het te veranderen en in geval 2 wil ik graag weten hoe, wie, wat of waar. Ik zie namelijk wel de kreet moderator, maar ik heb geen extra functies/knoppen/links om dat te kunnen gebruiken.

Ra ra?

Martijn

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

op een of andere manier geeft de sql een zero error bij het moderaten van de oudste twee threads, ik dacht laat ik nog wat werk inhalen maar hij doet bij de oudste threads een beetje raar...

Verwijderd

Wat is dit in hemelsnaam???

http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=7561&niv=-2

Een compleet gemodereerde threat van 10 december???????? Toen was toch alles van unknown@tweakers.net? En zeker niet met +1 +2 postings??

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Topicstarter
Martijn:

We leven in het jaar 2000 dus ik ga geen tijd investeren in een text-only versie waar misschien 0,2% van de gebruikers behoefte aan heeft, terwijl ik tegelijkertijd iets kan bouwen waar 99% van de bezoekers van kan profiteren. De Tweakers.net code is hevig geoptimaliseerd voor lage traffic = snel laadtijden.

Ik heb een paar mensen met hoog Karma handmatig moderator gemaakt. Er wordt bij inloggen gevraagd of je wilt inloggen als moderator, de rest lijkt me dan wel duidelijk.

Nieuws van vorige dagen bugt alleen al er een html fout in zit (in de nieuwspostings) en dat is normaal gesproken niet het geval.

Thread van 10december komt omdat iemand op die thread heeft gereageerd, dan komt-ie ook naar boven in het overzicht van nog te modereren artikelen.

• Hans
  • Niet online
<blockquote>
• Ik vind het nieuwe reaktiesysteem een goedkope rip-off van SlashDot.</blockquote>

There you have it. Je wilde toch kommentaar? ;)

• Hans
  • Niet online
Enne, martijn: Get a life. Als jij nu nog met een browser zit die geen JavaScript aankan of te paranoide bent voor JavaScript, dan moet je er maar onder lijden...

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Topicstarter
Nou, eigenlijk wilde ik suggesties voor bugfixes, nieuwe features etc. :).

Verwijderd

Over Javascript: Ik heb het zelf aan staan, maar af en toe zit ik met browsers die het niet aankunnen (op school een paar pc's met netscape 3 -> geen css, onder beos geen java), dus vandaar dat ik het aankaartte. Ik gaf ook al aan dat het veel werk is, en dat ik me af vroeg of het dat waard was, ik wilde het alleen als suggestie ter tafel brengen.

Over dat moderaten: vandaar dat ik het niet merk. Ik zit altijd achter dezelfde pc op mijn werk, met een langdurige cookie, dus dat ben ik uiteraard nooit tegengekomen.

Wel bedankt voor de reacties

Verwijderd

En over oude nieuwsberichten-bug: Ik heb het niet over de berichten zelf, maar over het overzicht met al die berichten. Dat staat helemaal naar rechts geschoven. Zie

http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?Timestamp=948866400

De fout treedt niet op in IE 5

• Cyberdeck

Cyberdeck

bizar

En het zijn ook die oude threads die die sql error geven. Ze blijven dus ook in de lijst staan van de nog te moderaten threads. Dit zal zit gaan opstapelen!!!! Ik heb geprobeerd door daar de moderaten en dan die thread af te sluiten maar ik kan wel waarden invullen en hij onthoud ze ook maar hij sluit de thread dus niet..... femme??

• Kees
  • Laatst online: 14:14

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Goed, nog ff wat van mij :) :
  • Er zou in de menubalk een knopje moeten komen waarmee je je eigen profile kan zien (zonder eerst een passwd in te moeten vullen)
  • Het reactieschermpje zou wel resizable gemaakt mogen worden
  • Het aantal forum posts wordt verkeerd weergegeven (ik heb nu in mijn profile staan 493, hier op het forum staat in mijn profile al 500+)
  • En last but sure not least, een kleurtje / plaatje wat dan ook om aan te geven dat je verhaal is gezien en is gemodereert
Zo dat zijn er een paar dingen die ik IMHO graag zou zien ;)

Kees

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Chronos
  • Laatst online: 16-01 15:32
Hmmz volgens mij was je dit al van plan, maar een verkoop afdeling (gezocht / gevraagd) zou wel handig zijn... ik weet dat er ergens een wazig forum voor is op tweakers.net, maar ik ben die URL kwijt en hij staat volgens mij nergens gelinked.

Je zou dan ook (ala Ebay) bij kunnen houden of de verkopers betrouwbaar zijn etc., dit zou allemaal het beste met 1 login kunnen etc.

Verwijderd

Ik weet er nog wel een (drie):
1. Als je inlogt als moderator aangeven wat wel en niet gereviewd is. Da's nog belangrijker als dat de gebruikers weten wat wel en niet gemodereerd is. Dit is al eerder aangegeven, bij deze nog een stem :)
2. Als je moderator cookie expired is, dat aangeven en niet een lege pagina tonen. Bovendien de mogelijkheid om dan je cookie te verlengen door je password opnieuw in te geven zodat a) je niet moet uitloggen en inloggen en b) je scores alsnog bewaard blijven.
3. Het scherm met te modereren threads direct opvraagbaar maken, zonder dat je eerst ergens moet posten.

Verder zou ik de thread van Cyberdeck van vannacht eens doorlezen, daar staat heel veel goeds tussen!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 23:31

SiGNe

Ook hoi!

Elke keer een mailtje met wachtwoord als je je preferences hebt veranderd hoeft van mij niet echt.
En als je de reacties op de poll bekijkt en je wilt de volgende pagina met reacties bekijken dan laat ie een hele andere pagina zien.

Niet?
[Specs]

• RemCOW
  • Laatst online: 21-02 09:45
* ik vind het een beetje irritant om de hele tijd eerst uit-te-loggen en dan weer in te loggen om weer moddereter status te krijgen.. ligt dat aan mij?? :) anders zou onder het knopje 'uitloggen' handig zijn zoiets van 'inloggen als moddereter' :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Remcow : mee eens... vervelend als ik steeds uit- en in- moet loggen om opnieuw moderator te kunnen worden...

Virussen? Scan ze hier!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ook mee eens :)
BTW: klopt het dat je als mod alleen de nog niet gemoderate threads ziet??

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Kees
  • Laatst online: 14:14

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Goed, ik heb nog wat bugs gevonden,misschien zijn ze persoonlijk van aard maar wie weet ;)

- Ik kan zoveel posten als ik wil, mijn score gaat niet omhoog/naar benden
- Deze posts worden overigens ook niet in mijn profile weergegeven (ik sta al erg lang op 7 posts met score 2, terwijl ik toch makkelijk 3/4 berichten met score 1 kan aanwijzen en geen met score -1)

Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden, mij kan het niet schelen, maar als anderen het overkomt .....

Kees

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Nog een bugje:
  • <LI>Onderaan iedere nieuwsposting staat bij de link naar de vorige posting een pijltje naar rechts, die moet naar links.

• Cyberdeck

Cyberdeck

bizar

Het is wel al ergens genoemd maar ik wilde het toch nog een keertje hier neerzetten.

Nieuwe users die bij hun eerste reaktie een -1 score krijgen posten bij hun tweede reaktie al standaard op -1 (beetje zielig!!)

Hetzelfde geldt andersom, iemand die de eerste reaktie een +1 score krijgt, kan al standaard op +1 reageren bij de opvolgende reakties.
Pagina: 1