Verwijderd

Topicstarter
ik zit te overwegen een philips xenium 9@9 te kopen.. maar omdat philips niet zo'n super reputatie heeft en betrekkelijk nieuw is op gebied van mobiele telefonie, vroeg ik me af of de telefoons wel van goede kwaliteit izjn, daarmee bedoel ik dat ik em over twee jaar nog steeds kan gebruiken (bij veel gebruik, en voorzichtig mee omgaan utieraard ;))..

dus.. als je een philips (liefst xenium 9@9) hebt.. heb je er wel eens problemen mee gehad en ben je er tevreden over ?

Verwijderd

Topicstarter
[topic=320049/1/25]

hmmz... naja.. als je nog wat aan te vullen hebt.. graag ;)

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
Op vrijdag 14 december 2001 09:45 schreef jventer het volgende:
ik zit te overwegen een philips xenium 9@9 te kopen.. maar omdat philips niet zo'n super reputatie heeft en betrekkelijk nieuw is op gebied van mobiele telefonie, vroeg ik me af of de telefoons wel van goede kwaliteit izjn, daarmee bedoel ik dat ik em over twee jaar nog steeds kan gebruiken (bij veel gebruik, en voorzichtig mee omgaan utieraard ;))..

dus.. als je een philips (liefst xenium 9@9) hebt.. heb je er wel eens problemen mee gehad en ben je er tevreden over ?
zo nieuw zijn ze nu ook weer niet in de markt, er zijn al een rele reeks philips telefoons geweest. en ze zijn kwalitatief goed, en stevig.
Batterij is ook uitstekend.

Verwijderd

Mijn zus heeft 'm (van mij en mijn broer gekregen *D) een jaar geleden.

Hij heeft een stand by tijd van 500 uur!
En een heel mooi blauw display.

Hier de Conclusie van de test van de consumentenbond van nov 2001:

De Ericsson T 29 s (f.550) is de beste koop. Een voordelige keus is de Ericsson A 2628 s (f.330). De Philips Xenium 9@9 (f.790) en Ericsson T 39 m (f.880) zijn beide best uit de test.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik zou je maar niet zoveel van de consumentenbond aantrekken, want van veel tests klopt helemaal geen donder. En dat durft zich 'consumentenbond' te noemen :r

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 14:44
Ik heb een philips ozeo en ben er zeer tevreden over. Het menu is erg gebruiksvriendelijk de batterij heeft een zeer goede standby tijd en de telefoon voelt stevig aan. Het enige minpunt is dat de batterij makkelijk los gaat (schakelaar druk je vrij snel in). de xenium is ten op zichte van de ozeo kleiner en heeft een betere batterij maar is verder hetzelfde.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
Die gsm-test van de consumentenbond spoort echt niet!!!!! daar hebben ze dus echt geen verstand van mobiele telefoons, ik weet ook niet waar ze die uitslag op baseren.

Op standy-by tijd ofzo?

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 11:03 schreef ErectionJackson het volgende:
Ik zou je maar niet zoveel van de consumentenbond aantrekken, want van veel tests klopt helemaal geen donder. En dat durft zich 'consumentenbond' te noemen :r
Moet je ook zeggen hoe je daarbij komt... Een bron ofzo zou handig zijn.

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik zal hem effies helpen, dit is vooral uit eigen ervaring gesproken. En er staat bijna geen testverklaring bij

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
Op zaterdag 15 december 2001 11:03 schreef ErectionJackson het volgende:
ben ik het helemaal mee eens, zij baseren die tests op wat zij belangrijk vinden, en niet op andere zaken wat misschien wel heel belangrijk is!

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 23:40 schreef harryslinger het volgende:

[..]

ben ik het helemaal mee eens, zij baseren die tests op wat zij belangrijk vinden, en niet op andere zaken wat misschien wel heel belangrijk is!
Noem eens een voorbeeld dan.

Volgens mij staat zo'n beetje alles wel in zo'n test-tabel. Vervolgens kiest de cb wat zij belangrijk vindt en bepaalt zo beste koop en best uit de test enzo.

Als je het nou met de weging van de testonderdelen niet eens bent, kan je zelf uitrekenen welke gsm voor jou het beste uit de test komt.

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 23:40 schreef harryslinger het volgende:

[..]

ze basseren de tests op de gemiddelde wens van de beller.. daar gaan ze de phone op testen.. en die wensen zijn nogal veelvoudig.. Het is moeilijk om andere dingen met elkaar te gaan vergelijken zo kun jij de software van een nokia niet vergelijken met die van een siemens |:(
:+

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:54

Korakal

Up up up!

Ik heb ook een tijdje zo'n Xenium gehad, ik was er zeer tevreden over.

"...alleen jammer dat er philips op staat..."

In die maand dat ik m had heb ik m 2x (!) opgeladen, ca 10 uur mee gebeld en heel veel mee gespeeld, echt een mega(!)accu dat ding.

Mijn collega heeft de duurtest een jaar lang gedaan en het toestel heeft het goed doorstaan; geen mankementen. Accu ook na een jaar nog steeds helemaal goed.

Ow, en het belgeluid (Sonar) natuurlijk, helemaal :D

Krijg er nog goede herinneringen aan als ik dat geluidje weer hoor....:'(

Verwijderd

me oom heeft een 9@9 en dat ding loopt lekker ... goede standbytijd , goede geluidskwal .... naar mijn ogen prima ding. enigste 2 nadelen zijn :
1) externe antenne, maar daar kun je een kortere voor kopen
2) toetsenblokkering van toestel is "makkelijk" uit te zetten.
Pagina: 1