Weet iemand of je de achtergrond van je webpage ook transparant kan maken. Zodat je je achtergrond plaatje erdoorheen kan zien??
Verwijderd
als je het achtergrond plaatje van je desktop bedoeld: nee, dit kan niet....
Er zijn eerder topics over geweest, even zoeken misschien voor meer informatie.
http://www.groninger-museum.nl is redelijk netjes maar niet transparant zoals je bedoelt
Je kan tabels wel een alpha meegeven in IE 5.x, maar dan zie je alleen de background van je pagina..
Je kan tabels wel een alpha meegeven in IE 5.x, maar dan zie je alleen de background van je pagina..
|{ brrr }] |
IVY, dat kan wel hoor in desktops.Op vrijdag 14 december 2001 09:24 schreef ivy het volgende:
In [topic=315438] zie je dat ik een bg image heb gebruikt met een aantal (50%) transperante layers er overheen.
ja kan wel met photoshop het plaatje zo bewerken dat het er wel op lijkt
Maar hij heeft het over een webpage...Op vrijdag 14 december 2001 10:14 schreef willem169 het volgende:
[..]
IVY, dat kan wel hoor in desktops.
In [topic=315438] zie je dat ik een bg image heb gebruikt met een aantal (50%) transperante layers er overheen.
werkt dat op dezelde manier ?
Op vrijdag 14 december 2001 09:24 schreef ivy het volgende:
Jeps.Op vrijdag 14 december 2001 11:46 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Maar hij heeft het over een webpage...
werkt dat op dezelde manier ?
'Active Desktop' van Windows. Je kunt in plaats van een achtergrond ook een .HTML (of .php/whatever) pagina opgeven.
Van die site gaat mijn browser flippen...Op vrijdag 14 december 2001 09:36 schreef Yellow het volgende:
http://www.groninger-museum.nl is redelijk netjes maar niet transparant zoals je bedoelt
purcies!Op vrijdag 14 december 2001 12:32 schreef Blaise het volgende:
[..]
Van die site gaat mijn browser flippen...
Hij gaat bij mij zelfs dood
Niet echt vriendeliijk, zeker niet voor het klootjesvolk die geen idee heeft wat er allemaal gebeurt;
eerst 25 new-windows, en daarna sterft je browser: durf ik nog wel naar dat museum
staat duidelijk dat de hoge versie alleen bedoel is voor erg hippe PC's ... werkt met heel veel chromless windows en een shitload of script
|{ brrr }] |
accoord, daar heb ik ook op gelet.Op vrijdag 14 december 2001 12:37 schreef Yellow het volgende:
staat duidelijk dat de hoge versie alleen bedoel is voor erg hippe PC's ... werkt met heel veel chromless windows en een shitload of script
En ik voelde me met m'n AMD850@128Mb, Win2K en IE5 toch wel hip
Verwijderd
Tja, in desktops is een ander verhaal. Meneer de topicstarter heeft het toch duidelijk over een webpage. Toch?Op vrijdag 14 december 2001 10:14 schreef willem169 het volgende:
[..]
IVY, dat kan wel hoor in desktops.
Verwijderd
Op vrijdag 14 december 2001 12:52 schreef ivy het volgende:
[..]
Tja, in desktops is een ander verhaal. Meneer de topicstarter heeft het toch duidelijk over een webpage. Toch?
Hij vroeg of je je desktop zou kunnen zien door een website heen. Lijkt me niet kunnen. Active desktops, daar heeft ie het helemaal niet over. Daar kan het wel mee idd.
Maar goed, misschien moet die persoon het probleem even wat specifieker uitleggen. In mijn ogen kan zijn stelling niet.
u leest ook weblogsOp vrijdag 14 december 2001 09:36 schreef Yellow het volgende:
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
Dat van die desktop was een reply op jou:Op vrijdag 14 december 2001 12:52 schreef ivy het volgende:
[..]
Tja, in desktops is een ander verhaal. Meneer de topicstarter heeft het toch duidelijk over een webpage. Toch?
Dat bedoelde ikOp vrijdag 14 december 2001 09:24 schreef ivy het volgende:
Hehe, ik had er ook even op geklikt.Op vrijdag 14 december 2001 12:55 schreef Dribbeltje het volgende:
wooo, mijn browser opened 20 vensters van die museum site.
Wierde site
Na 8 seconden was het CTRL - W want full-screen zuigt echt very very big time. Na 8 seconde was ik er ook achter dat al die verschillende browser schermen 'aftel' nummers waren. Zo'n 'tekening' is een getal, maar dan even 90 graden gekanteld
Verwijderd
Naunau, goed zegOp vrijdag 14 december 2001 13:09 schreef willem169 het volgende:
[..]
Hehe, ik had er ook even op geklikt.
Na 8 seconden was het CTRL - W want full-screen zuigt echt very very big time. Na 8 seconde was ik er ook achter dat al die verschillende browser schermen 'aftel' nummers waren. Zo'n 'tekening' is een getal, maar dan even 90 graden gekanteld
BonzzieBonzz! Hou jij je nu maar lekkerkerker bij de weblog flames
dit is voor grote mensen. Wanner gaan we weer suupen in Zeist "Da place ta be"? Me bier is op en ik ben dronken (nee, van bier, geen macht) dusse.
Ja in den kroeg, laat iemand dit weer even op het rechte spoor terug zetten bitte (ein bit)
* Yellow|A denkt dat een AMD850@128Mb, Win2K en IE5 wel hip genoeg hoort te zijn voor museum 
"kijkt naar spinnetje en bonzie-buddy trademark en zucht"
rare mensjes daar
"kijkt naar spinnetje en bonzie-buddy trademark en zucht"
rare mensjes daar
|{ brrr }] |
Pagina: 1