Toon posts:

hoa kan ik het beste mn cd-rom drives verfen/kleur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag die blauwe alienware dragon kast in huis en nu leek het mij wel zo toepasselijk om mn digidoc en cd-rom drive van de voorkant ook die kleur metallic blauw te maken.
Wat is hiervoor de beste manier ?????

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

de tray uit je cdrom speler halen, en individueel je cdrom en je tray verfen. En dan bedoel ik twee keer verfen, voor de zekerheid.

Ikzelf ben heel erg precies, dus heb ik het volumeknopje, ejectknopje en zelfs de koptelefoonaansluiting individueel geverfd.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Je bent wel dan je garantie kwijt van je CD-ROM speler en zo :)

Oh, en een tip aan beiden: verven ;)

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Op vrijdag 14 december 2001 02:38 schreef HlpDsK het volgende:
Je bent wel dan je garantie kwijt van je CD-ROM speler en zo :)

Oh, en een tip aan beiden: verven ;)
hehe, ik ben al ruim 8 maanden niet in nederland geweest, dus ik begin het een beetje te verleren :9

Ennuh, dezelfde kleur als je kast krijg je nooooooooit

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58

breinonline

Are you afraid to be known?

Misschien een idee om een stealth mod te maken? Heb ik ook bij m'n cdrom speler en brander gedaan. Je mod dat afdekplaatje van plastic wat je eruit haalt als je iets in je bay's monteerd voor op je laadje. Met wat rubber ertussen, zodat je als je op het laadje drukt ook het knopje indrukt. Werkt erg goed en als je lijm gebruikt die vrij gemakkelijk te verwijderen is het je ook geen last met garantie :P. En de kleur is de originele, dus ziet er ook heel goed uit.
Er is in de search wel meer over te vinden.

edit:

O, en hier dus ook ;).

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 02:28 schreef Death996 het volgende:
Ik heb sinds vandaag die blauwe alienware dragon kast in huis en nu leek het mij wel zo toepasselijk om mn digidoc en cd-rom drive van de voorkant ook die kleur metallic blauw te maken.
Wat is hiervoor de beste manier ?????
alles totaal uit elkaar halen en dan meerdere dunne laagjes spuiten. Zie mijn case.

http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/a.p.versteeg/HomeP3.htm

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 december 2001 09:05 schreef a.p.versteeg het volgende:

[..]

alles totaal uit elkaar halen en dan meerdere dunne laagjes spuiten. Zie mijn case.

http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/a.p.versteeg/HomeP3.htm
Erg mooie case heb jij inderdaad.
Maar aangezien ik met het spuiten niet zoŽn held ben heb ik toch maar een stealth mod gedaan.
En hij is goed gelukt, sluit perfect aan en je ziet dus nergens kieren of naden.

(off/topic)
Erg coole GF3 mod heb je trouwens gedaan.
Exact dezelfde als die ik laatst gedaan heb met mn hercules ti500.
Alleen heb jij zo te zien ook een heatsinkje op de clock generator van de kaart gehangen., ik geloof dat ik ook nog wel een stukkie heatsink heb liggen, dus ff modden)
Pagina: 1