[SQL] sql reference manual.

Pagina: 1
Acties:

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
Ik ben de hele avond al aan het zoeken geweest en ik heb nergens een sql reference manual online kunnen vinden. Wel een lading tutorials dat zoek ik niet. Ik zoek een makkelijk werkende (liefst waar veel gebruik word gemaakt van links) SQL (oa 3 en 92) reference manual. Ik wil een link naar deze manual kunnen maken vanaf mijn site, want daar komen in de nieuwe versie een hele lading fijne links op te staan.

En als jullie nog andere must haves weten hou ik me aanbevolen.

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Ik heb hier het boek "A Guide to the SQL Standard" van C.J Date & Hugh Darwen. Das wel een goed boek :) .

Online reference manuals heb ik nooit naar gezocht.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
Ik raak vaak mijn links kwijt of ik heb ze niet op een centrale plek staan zodat ik thuis en op mijn werk niet dezelfde links hebt, vandaar dat ik ze op mijn homepage zet. Ik heb al veel goeie links gevonden (XML,HTML,Java) maar ik zoek nog een SQL link. Maar als jij nog een paar leuke weet (hoeft niet alleen sql te zijn) hou ik me aanbevolen.

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Voor SQL moet je inderdaad bij Date zijn ja. Online references zul je meestal toch bij de individuele SQL implementaties moeten zoeken (ie SQL Server homepage, PostgreSQL homepage, etc).

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-09 17:34
deze misschien? http://www.w3schools.com/sql/default.asp

hangt een beetje tussen reference manual en tutorial in...

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01
Ik heb hier een IBM DB2 SQL Reference in pdf formaat staan. Als je wil, mail ik hem eens.

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Ik had een SQL Reference (.PDF) van 15 Mb ofzo. 1100 pagina's, eens ff opzoeken of ik die nog ergens heb. Je moet gewoon even zoeken, is wel te vinden denk ik nog ergens.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Op vrijdag 14 december 2001 02:05 schreef mbravenboer het volgende:
Ik heb hier het boek "A Guide to the SQL Standard" van C.J Date & Hugh Darwen. Das wel een goed boek :) .

Online reference manuals heb ik nooit naar gezocht.
DE bijbel van SQL, elk zelf respecterende SQL-er heeft um :)

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1