Bij dit nieuwe reaktiesysteem is me iets opgevallen wat misschien even aandacht nodig heeft. Moderators krijgen een lijst te zien met nog te moderaten reakties, niet? Aangezien binnen een onderwerp meestal al een eerdere keer gemoderate is zal de moderator alleen de nieuwste reakties lezen en deze beoordelen. Napraters in deze tweede groep (napraten van de eerste groep) krijgen hierdoor vaak een +1 of +2 zoals het oorspronkelijke geval ook een +1 of +2 krijgt. Her en der kun je dit soort gevallen zien op de site. Het is moeilijk te herkennen zeker als er 60 reakties op een onderwerp staan, vandaar dat het moderaten op deze manier vrijwel onmogelijk wordt. Wat wel mogelijk is is dat na het moderaten de moderator het niveau op 1 zet om daarmee eventuele dubbele reakties te kunnen zien en eruit te filteren....
(kan voorbeelden noemen maar ik wil niet de indruk wekken dat ik deze persoon(en) niet mag of dat deze persoon(en) "bewust" napraat, dus ik noem geen namen)
(kan voorbeelden noemen maar ik wil niet de indruk wekken dat ik deze persoon(en) niet mag of dat deze persoon(en) "bewust" napraat, dus ik noem geen namen)