Toon posts:

Abit KG-7 met 1 strip 512ddr pc2100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het kan aan mij liggen, maar ik heb hier 3x de abit kg-7 liggen en 5 verschillende 512ddr pc2100 strips (versch. winkels) en het werkt niet! De nieuwe bios update heb ik al en wanneer ik bijv. 2*256 (dus ook 512) in doe, dan werkt het wel.

Iemand ideetjes of dezelfde ervaring? Bij gistron en norrod wisten ze niet wat het was!

Ik hoor het graag

Bedaaaaaaaaaaaaankt ;)

/edit

Het werkt ook met 1* 256mb, dus het verhaal dat je 2 banken moet gebruiken gaat dan niet op ;(

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 09:31
Heb je misschien registered geheugen op je plank nodig ???
Ik zou je boekje, of de site van je fabrikant maar eens goed doorspitten

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

Verwijderd

Je gaat me toch niet vertellen dat dit bordje geen 512 MB
reepjes ondersteunt? dat was ik namelijk wel van plan te bouwen.

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

offtopic:
delta2, kan jij me uitleggen wat de foutmelding betekend die in je sig staat? Ik heb er ook al een paar keer last van gehad, nadat ik LDCM van intel had geinstalleerd...

Verwijderd

Topicstarter
Nah, het werkt dus echt niet he...meerdere merken niet ;( ...wat het stomme is: met welke bios update ik het ook probeerde: creative kaarten wilden geen geluid geven. Hij pakte ze allemaal zonder problemen, geen gedeelde poortjes ofzo, het zag er perfect uit, ook in winamp enzo, maar geen geluid. Heb bios 5j,5r,5w geprobeerd, maar overal het zelfde probleem. Nu heb ik een lullig ding van 29 piek erin (ander merk) en het draait als een tiet..geluid als nooit tevoren ;) Dit probleem heb ik met mijn kg7-raid helemaal niet..apart toch? Met 2 kg7 borden wel, maar met de raid versie niet...mmmzz...toch abit maar eens inlichten