Ik zoek 2 javascriptjes, Ik heb overal al gezocht en heb er al een aantal gevonden maar heb een probleem: 
bijvoorbeeld dit fullscreen script:
en deze close button/script:
De pagina begint met een index.html, dit is een pagina met het logo en een welkoms msg, zodra er op het logo wordt geklikt moet index2.html fullscreen openen.
Om deze weer te sluiten moet er dus nog ff een close button/script komen.
Nu hier het probleem:
Ik heb het al voor elkaar gekregen dat hij index2.html fullscreen opent en de close knop op de goede plek van de pagina gekregen (
) alleen zodra ik op de knop klik maak hij er eerst een normale window van, dan als ik er voor de 2e keer op klik sluit hij de window pas.
Hij sluit eerst het fullscreen script en dan pas de echte window.
het is de bedoeling dus dat'ie dit in 1 keer doet.
Nou ik hoop dat jullie het snappen
bijvoorbeeld dit fullscreen script:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <script>
<!--
function fullwin(){
window.open("../index2.html","","fullscreen,scrollbars")
}
//-->
</script>
<form>
<input type="button" onClick="fullwin()" value="Open window">
</form> |
en deze close button/script:
code:
1
2
3
| <form> <input type="button" value="Close Window" onClick="window.close()"> </form> |
De pagina begint met een index.html, dit is een pagina met het logo en een welkoms msg, zodra er op het logo wordt geklikt moet index2.html fullscreen openen.
Om deze weer te sluiten moet er dus nog ff een close button/script komen.
Nu hier het probleem:
Ik heb het al voor elkaar gekregen dat hij index2.html fullscreen opent en de close knop op de goede plek van de pagina gekregen (
Hij sluit eerst het fullscreen script en dan pas de echte window.
het is de bedoeling dus dat'ie dit in 1 keer doet.
Nou ik hoop dat jullie het snappen
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."