Fullscreen script +close button

Pagina: 1
Acties:

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 05:07
Ik zoek 2 javascriptjes, Ik heb overal al gezocht en heb er al een aantal gevonden maar heb een probleem: :(
bijvoorbeeld dit fullscreen script:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<script>

<!--
function fullwin(){
window.open("../index2.html","","fullscreen,scrollbars")
}
//-->
</script>
<form>
<input type="button" onClick="fullwin()" value="Open window">
</form>

en deze close button/script:
code:
1
2
3
<form>
<input type="button" value="Close Window" onClick="window.close()">
</form>

De pagina begint met een index.html, dit is een pagina met het logo en een welkoms msg, zodra er op het logo wordt geklikt moet index2.html fullscreen openen.
Om deze weer te sluiten moet er dus nog ff een close button/script komen.

Nu hier het probleem:
Ik heb het al voor elkaar gekregen dat hij index2.html fullscreen opent en de close knop op de goede plek van de pagina gekregen (;)) alleen zodra ik op de knop klik maak hij er eerst een normale window van, dan als ik er voor de 2e keer op klik sluit hij de window pas.
Hij sluit eerst het fullscreen script en dan pas de echte window.
het is de bedoeling dus dat'ie dit in 1 keer doet.

Nou ik hoop dat jullie het snappen :)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

[topic=349639/1/25]

staat ongeveer 10 regels onder jou post een post die over eact ehtzelfde gaat (ongeveer) had ook daar gekund?

|{ brrr }] |

• Animal_X
mischien maar daar gaat het over een flash pagina en ik heb geen zin om dat topic weer om te gooien naar iets anders

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

lijkt mij dat doordat je een form gebruikt deze bij de eerst klik verstuurd, wordt en bij de tweede klik pas de window.close uitvoert.

Ik denk dat je het, of in een link moet stoppen, of een timeout d'r aan moet knopen...

www.jurgroessen.nl

• Animal_X
hhhmm
<a href="javascript:window.close()">Close Window</a>

zoiets dus? ik zal een proberen

[edit]
ok, ik heb het nu voor elkaar dat'ie hem met 1 klik afsluit, maar nu blijft het eerste scherm (index.html) weer open staan. :(

• Deegroller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
Een tijd terug heb ik een mogelijkheid gezocht om het 'main-window' automatisch te laten sluiten zonder waarschuwing. Voor IE is dit gelukt.
Kiek maar eens hier!
Misschien heb je er wat aan.

Geweldige hand-oog-coördinatie dankzij Wacom en Playboy!

Pagina: 1