Toon posts:

leadtek gf3 ti 200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
jongens ik heb een vraagje vandaag heb ik een gf3 ti 200 bij paradigit gehaald. Tot mijn verbazing zat er geen fan op de heatsink ook was deze heatsink naar mijn idee aan de kleine kant op de kaart stond echter wel geforce 3 ti 200. ik wou dus een ti 200 zoals die op de site van paradigit staat: www.paradigit.nl maar deze heb ik dus niet nou is mijn vraag wat hebn ik wel en ben ik nou genaaid of niet????
Ik heb ook zelf nog ff op de site van leadtek naar andere modellen gekeken maar kon de mijne nergnes ontdekken. hoe kan wat is dit please help me out :'(

Verwijderd

je hebt er 1 zonder van alleen een groot koelblok dat is de tdh geloof ik de td heeft een fan als ik het goed heb

Verwijderd

Je hebt net als ik de OEM versie. Deze heeft geen hardware monitoring en inderdaad alleen een heatsink voor de geforce chip (ik heb er net een 486 fannetje op geschroefd trouwens). Maar de effectiviteit van heatsinks op de geheugenchips is wat mij betreft nogal twijfelachtig, bij de geforce3 roundup op tomshardware.com haalde de kaart van MSI de hoogste geheugenklok, terwijl die ook geen heatsinkjes op het geheugen had. En op digit-life.com bleek de GF3 Ti200 van Asus een geheugenklok van 520 MHz aan te kunnen terwijl daar ook geen heatsinks op de rams zitten. Die Asus had trouwens precies dezelfde rammetjes die jij en ik hebben, Etrontech 4 ns.
Kortom, maak je niet druk, je hebt een prima Geforce3 :)

--
hmm, kennelijk heeft alleen de deluxe versie die heatsinkjes..

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 21:15
Ik heb die Asus GF3 TI200 deluxe en daar zitten toch echt wel heatsinkjes op het geheugen.

Verwijderd

Bij mijn GF 3 ti 200 (in de aldi pc) zat er ook geen fannetje, kheb er een pentiumfannetje opgeplakt! Ook geen heatsinkjes op het geheugen, maar daar ga ik wel een mouw aan passen!
Hebbem trouwens al eens lichtelijk overklokt!

En op core 225 en mem 491 begon ik artefacts te zien in RTCW!

3d mark scor wel wel met 600 punten gestegen!

Kheb em wel terug geclockt naar de maxima volgens nvidia
nl 184 en 415!

Maar ik ga terug hoger zodra ik serieuse koeling heb ;)

Tis toch geen brakke kaart hoor, alleen een beetje tweaken, en je hebt een prestatiemonster ;)

• overlord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10-2021

overlord

Fan van Mitch & Damian

Ik heb zelf ook een Leadtek GF 3 ti200 OEM. Deze kaart is absoluut geen miskoop, meteen de heatsink vervangen door een Blue Orb met wat Artic silver II ertussen. Klokt prima over. Tot nu toe core 210 en memory 510. Ik ga later nog wel hoger proberen. Er zit trouwens 4ns geheugen op, zoals hier al eerder is gezegd.

P4 2.8GHz, ASUS P4C800-E DLx ATI 9800SE 380/340 8 pip, 2x WD raptor 74 GB raid 0;2 x samsung 160 gb raid 0, IIyama 17"

Verwijderd

Even ter zijde. Leadtek heeft speciale filters gebruikt om een beter 2D beeld te geven. Merken jullie wel dat het beeld veel mooier en scherper is??

Verwijderd

ff een vraagje, is mijn kaart (MSI Gf3 ti200) ook te clocken tot mem= +/- 500? Hij draaide standaard op (175/401), maar deze kaart heeft volgens mij wel 5ns geheugen maar dit weet ik niet zeker.
Greetz Jos

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Met 5ns geheugen zul je toch geen 500Mhz gaan halen.
Overclocken kun je natuurlijk wel, maar dat moet je gewoon testen.
Overigens zit hem die lage prijs natuurlijk wel ergens in bij die MSI. :)
Als er 5ns geheugen op zit is het al te begrijpen, netzoals misschien extra cooling voor de memory chips.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Pagina: 1