Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Zo ziet ie er bij mij in IE 5 ook uit als de verbinding dood is voordat de hele pagina binnen is, heeft volgens mij niet zoveel met de browser te maken.
Vreemd.
Had het vrijdag avond ook al, en vandaag ook. Shift reload hielp niet.
Ik heb net echter 180 mb vrijgemaakt door oa temp. internet files en een stel oude profiles (NT) van de hd te schoppen(C: schijf 0kb vrij), en nu laad hij weer wel goed.
Denk dat ie4 gewoon geen files meer weg kon zetten, en daardoor de fout inging (Fuck IE!).
Probleem opgelost.
Had het vrijdag avond ook al, en vandaag ook. Shift reload hielp niet.
Ik heb net echter 180 mb vrijgemaakt door oa temp. internet files en een stel oude profiles (NT) van de hd te schoppen(C: schijf 0kb vrij), en nu laad hij weer wel goed.
Denk dat ie4 gewoon geen files meer weg kon zetten, en daardoor de fout inging (Fuck IE!).
Probleem opgelost.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Bij IE is het niet Shift reload maar Ctrl Reload. Shift is om op een link te klikken en dat ie dat in een nieuw venster opend. Bij Netschaap is het inderdaad wel Shift reload.
En voor de mensen met versie 4, versie 5 is ook gratis dus... En als ze op je werk versie 4 draaien moet je eens vragen of ze versie 5 willen installeren voor je (als alleen de administrator de rechten heeft of vanaf een server gedraaid wordt). IE is tenslotte gratis..
En voor de mensen met versie 4, versie 5 is ook gratis dus... En als ze op je werk versie 4 draaien moet je eens vragen of ze versie 5 willen installeren voor je (als alleen de administrator de rechten heeft of vanaf een server gedraaid wordt). IE is tenslotte gratis..
Verwijderd
De vraag is of IE5 wel zo'n verbetering is... Die verbouwt gratis je Windows en dat vind ik niet zo fijn. En voordat er mensen zijn die zeggen dat dat niet uitmaakt: Het levert problemen op met Novell ZENworks 1.x. De bug wordt puur door IE5 veroorzaakt en is in ZEN 2 gefixt, maar die is niet gratis (Het starter pack van Zen 1.1 wel).
Een van de weinige verbeteringen in IE5 (waar ik over te spreken ben dan), is dat ie standaard Active Desktop uitzet...
---
Oh en trouwens het is ook een hele verbetering dat je die knoppenbalk zelf kan indelen...dat kon in IE4 niet...nu heb ik dus maar 4 knopjes (<-, ->, stop en refresh) en meteen daarNAAST de adres balk...dat kon in IE4 niet..
---
Oh en trouwens het is ook een hele verbetering dat je die knoppenbalk zelf kan indelen...dat kon in IE4 niet...nu heb ik dus maar 4 knopjes (<-, ->, stop en refresh) en meteen daarNAAST de adres balk...dat kon in IE4 niet..
Don't worry, it's all just 1's and 0's.
Pagina: 1