(Optische uitgang en) mp3 met Terratec Xfire 1024

Pagina: 1
Acties:

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:33

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Hallo,

ik heb een probleempje met m'n geluidskaart (1024 Xfire).
Soms als ik een mp3 afspeel dan is het geluid tamelijk @#$, aan de linker kant galmt een schel geluid, alsof er alleen een bepaalde frequentie wordt afgespeeld.

Dit treedt alleen soms op net vaak genoeg om tijdens het opnemen van mp3's naar m'n md met optische kabel toch nog een paar nummers te verknallen.

Ik heb geen verband kunnen vinden met bepaalde instelling van directsound en buffer settings. Het lijkt er random aan toe te gaan. Ik heb de nieuwste versie van de drivers (met oude het zelfde probleem).

Zijn er lotgenoten? (het liefst met een oplossing!).

Ps. ik draai win98se, met Meer Ellende had ik hetzelfde

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb een behoorlijke piep door heel m'n signaal zitten. Ik heb RMA aangevraagd bij de importeur.

En ik word nu gek! Voor de grap weer eens drivers gedownload en nu weer geen piep |:(. Ik loop echt al tijden te kutten met dat ding. Ik geef het nog een paar dagen en een XP install :?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

dat probleem had ik zelf ook maar ik heb het opgelost door ingangen en uitgangen te dempen in windows (rechtsonder op de taakbalk) probeer alles te dempen behalve Master Volume, Wave,Vooraan,Achteraan

suc6 !!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:33

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
JAP, had/heb jij ook een xfire?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!