Moderator-problemen op tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik kan niet meer inloggen als moderator... (wel inloggen, maar de opties van de moderator zie ik dan niet meer)... heb jij deze optie soms uitgeschakeld ?

Virussen? Scan ze hier!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 16:32
Volgens mij heb je dan een reply gezet op de thread. Had ik in ieder geval bij jouw posting over die Corel Wordperfect voor DoJ.

Verder over problemen/wensen gesproken.
Kun je niet instellen hoe lang het mod-koekje geldig is. Inderdaad ik ben het ermee eens, we zijn zelf verantwoordelijk voor misbruik op publieke computers. Maar ik zit de hele dag thuis te studeren en heb een eigen computer op mijn werk. Beide machines worden 99.9% door mij bemant. Dus zou handig zijn als je bijvoorbeeld 1 dag kunt instellen net zoals de normale koekjes.

Verder moeten we volgens mij wel wat feeling krijgen. Vond het af en toe best lastig hoor. bijvoorbeeld: Hoe ga je met de karma om. Hoe met de levels.
Over de levels gesproken, dat gaat nog wel. Ik vraag me gewoon af: Wil de persoon die 0 heeft ingesteld dit wel of niet lezen...

ach dag 1...

• Jochem
okee okee.. Ik weet allemaal niet hoe complex het wordt en wellicht al is...

Maaruh.. Die superpagina. Je weet wel de action=moderate pagina... Die hele lekkere pagina zou ik wel als linkje willen hebben, somewhere.

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Inderdaad. Die tabel met overzicht bij welke nieuwsposts er nog gemodereerd moet worden zal wel handig zijn als directe link-submit ergens..

• wildhagen
  • Niet online
Jochem : bedankt voor je antwoord ! Ik had het inmiddels zelf ook al uitgevonden... ik dacht er in eerste instantie niet aan, omdat eerder op de dag ik nog wel mijn 'eigen' threads kon moderaten (niet gedaan, overigens, maar was wel mogelijk). Daarom had ik het niet meteen in de gaten...

En ik ben het met je eens, dat het af-en-toe lastig is om het juiste niveau te bepalen... zal wel een kwestie van wennen zijn, was pas de eerste dag...

Virussen? Scan ze hier!

• Cyberdeck
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Ik ben geen moderator maar ik was wel benieuwd wat hier staat.
Even iets vragen, je kunt als moderator dus geen reactie geven op een onderwerp waardoor je dat onderwerp niet meer kunt moderaten?
Dat brengt twee dingen met zich mee:
1 Dat moderators hun werk niet kunnen doen omdat ze ook reacties willen plaatsen.
2 Dat ze een dubbel account gaan gebruiken om en te kunnen reageren en te kunnen moderaten..
Lijkt me beide niet positief.
Is deze regel ingesteld zodat moderators hun eigen reactie niet kunnen "opwaarderen"?
Dan is het misschien beter om dat te voorkomen door daar een error op te geven of gewoon uit te schakelen (dus niet van de hele thread)

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-02 11:56
Ehm CyberDeck, Moderators kunnen alles moderaten, totdat ze zelf een reactie zetten in die thread. Lijkt me wel zo goed, omdat je dan niet je eigen post kunt opwaarderen.

Als je dan echter zou doen dat moderators alleen hun eigen posts niet kunnen moderaten, dan kan je krijgen dat ze kritiek op hun post de grond in moderaten...en dat lijkt me ook niet de bedoeling...
Volgens mij is het nou wel allemaal goed geregeld hoor...en er zijn ook niet weinig moderators, dus dat komt allemaal wel goed ;)

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

• wildhagen
  • Niet online
Cyberdeck : over puntje 2 : ik verwacht dat de meeste moderators (mezelf incluis) voldoende verantwoordelijkheidsgevoel hebben om dit achterwege te laten...

Virussen? Scan ze hier!

• Cyberdeck

Cyberdeck

bizar

Als hoofdredacteur kan ik je zeggen dat je niet al te positief moet zijn. Tijdens een vrij grote opening van onze site en nieuw kantoor waren er accounthouders die delen van onze site met ftp up aan het loaden waren naar hun eigen account, zonder te vragen en recht onder onze ogen. We hebben ze achter die computer weg moeten trekken!

• Cyberdeck

Cyberdeck

bizar

oops, als voormalig hoofdredacteur...

• Jochem
Hoofdredacteur waarvan als ik geinteresseerd vragen mag, cyberdeck?

• Cyberdeck

Cyberdeck

bizar

www.oli.tudelft.nl
Er is nu een Jochem de nieuwe hoofdredacteur.. grappig hahahaha, misschien familie van hem?

• Jochem
[off-topic]Haha.. OLI.. Man hoofredacteur.. Dat staat inderdaad wel goed. Je deed het voorkomen alsof je bij een uitgeverij werkte. Met jullie nieuw kantoor! Sorry ik ga je zeker niet in de zeik zetten hoor maar doe de groeten aan Christiaan slash Anthonov.[/off-topic]

• Cyberdeck

Cyberdeck

bizar

Ik heb nooit willen suggereren dat ik bij een uitgever werkte en ik heb gezegd dat het een site was dus... Je hoeft ook niet zo neerbuigend te doen want je weet helemaal niet wat het inhoud(de) en wat voor taken ik had. Daar ga ik ook niet verder op in omdat ik niet opschepperig wil doen.
Ik zie Christiaan tegenwoordig heel weinig aangezien ik na twee jaar studie ontwijkend gedrag bij oli het toch weer nodig vond om te gaan studeren! Dus ik ben niet actief meer.

• Cyberdeck

Cyberdeck

bizar

Deze kan wel afgesloten worden, dus moderators/ admins, hak em maar weg. Is door andere onderwerpen en Jochems en mijn offtopic gedoe overbodig geworden..

• Jochem
As if ik niet weet wat hoofdredacteur bij OLI inhoudt. Ach boeien ook. Lekker belangrijk.
Pagina: 1