Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
De mijne is psies 120x240 mm
Er passen netjes 2x120 mm fans op, en hij is van een Seat Ibiza.
Er passen netjes 2x120 mm fans op, en hij is van een Seat Ibiza.
Er is hier ooit al een topic over geweest (op GOT dacht ik, op waterkoeling forum is er zeker zo'n thread geweest).
Helaas kan ik ze nu niet vinden omdat hier de search weer 's niet werkt en het waterkoelingforum helemaal niet bereikbaar is
Helaas kan ik ze nu niet vinden omdat hier de search weer 's niet werkt en het waterkoelingforum helemaal niet bereikbaar is
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Op donderdag 13 december 2001 22:17 schreef Demoniac het volgende:
* _Evert_ weet dat er al een keer zo'n lijst geweest is, maar kon die niet meer vinden...
Op donderdag 13 december 2001 23:57 schreef Kroetsjov het volgende:
Er is hier ooit al een topic over geweest (op GOT dacht ik, op waterkoeling forum is er zeker zo'n thread geweest).
lezen is ook een kunst
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
16x24cm
uit een opel record 2.0 uit 1987.
is helemaal van koper
uit een opel record 2.0 uit 1987.
is helemaal van koper
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Honda Civic
bouwjaar '92 (dacht ik, weet ik niet zeker)
hij is iig van koper en
24*15*7cm
bouwjaar '92 (dacht ik, weet ik niet zeker)
hij is iig van koper en
24*15*7cm
Een oude volkswagen ???
Een aluminium Radiator van 22 bij 16 cm. Van het merk Bosh. Staat ook zo'n audi tekentje op.
Hij zal waarschijnlijk nooit ingebouwd worden. Ik wil een radiator gaan maken ter grote van de zijkant van een hx08 of een lx08 als ik die kan krijgen. Met koperen buizen. en een hele hoop alu plaat.
Was makkelijk in 1 minuut te verwijderen en er zat een ventilator bij die bij mijn 12 volt alle ampere van mijn 8 ampere voeding weg trok. Een radiale fan met orkaan kracht en een hele hoop dB. Volgens mij ging ie nog harder als meer Stroom kreeg.
Een aluminium Radiator van 22 bij 16 cm. Van het merk Bosh. Staat ook zo'n audi tekentje op.
Hij zal waarschijnlijk nooit ingebouwd worden. Ik wil een radiator gaan maken ter grote van de zijkant van een hx08 of een lx08 als ik die kan krijgen. Met koperen buizen. en een hele hoop alu plaat.
Was makkelijk in 1 minuut te verwijderen en er zat een ventilator bij die bij mijn 12 volt alle ampere van mijn 8 ampere voeding weg trok. Een radiale fan met orkaan kracht en een hele hoop dB. Volgens mij ging ie nog harder als meer Stroom kreeg.
Pagina: 1