Toon posts:

newbievraag: hoe maak ik een beat m up

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe mak ik snel en makkelijk een beat m up a la mortal kombat 3 met combos, fatalatys hoeft niet egt, en dat je special moves etc kan maken, het moet niet egt zo moeilijk zijn, en je moet het kunnen maken met een soort gratis gamemakertje ofzo, niet egt te ingewikkeld. want ik ben tenslotte een newbie op dit gebied he :)

ps: Kun je misschien ff een soort klein beat m up gampje maken met het programma zodat ik kan zien hoe het eruit ongeveer ziet?

Verwijderd

Euhrm... Ik neem aan dat je eneige programmeer-ervaring hebt?

Verwijderd

Topicstarter
helemaal niet, ik ben een egte autentieke newbie en vraag daarom om een supersimpel progje om een beat m up te makan

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
Laat maar nutteloze reactie...

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:21

mulder

ik spuug op het trottoir

Oh ja, kan iemand mij die link geven naar dat "Make-You're-Own-Instant-Operating-System" programmaatje geven. En weet iemand een goedkope filmcamera, ik wil graag The Matrix herfilmen....maar het moet niet teveel kosten hoor, ik heb niet zoveel zakgeld!

oogjes open, snaveltjes dicht

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 11:20
Op donderdag 13 december 2001 22:41 schreef El_Mundo het volgende:
Oh ja, kan iemand mij die link geven naar dat "Make-You're-Own-Instant-Operating-System" programmaatje geven. En weet iemand een goedkope filmcamera, ik wil graag The Matrix herfilmen....maar het moet niet teveel kosten hoor, ik heb niet zoveel zakgeld!
lol :D

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 16:40
Waar is de knokploeg als je ze nodig hebt? :P

Enne, tip voor topic starter, koop een boek en begin met vragen als: "Ik snap geen reet van pointers!!" Krijg je een wat betere respons op dan dit.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:11
Op donderdag 13 december 2001 22:06 schreef R.T.B het volgende:
Hoe mak ik snel en makkelijk een beat m up a la mortal kombat 3 met combos, fatalatys hoeft niet egt, en dat je special moves etc kan maken, het moet niet egt zo moeilijk zijn, en je moet het kunnen maken met een soort gratis gamemakertje ofzo, niet egt te ingewikkeld. want ik ben tenslotte een newbie op dit gebied he :)

ps: Kun je misschien ff een soort klein beat m up gampje maken met het programma zodat ik kan zien hoe het eruit ongeveer ziet?
Hee sukkel, ga lekker in de huiskamer lopen zieken ... |:(

-

• mbravenboer
  • Laatst online: 06-11-2025
Juicy: Hee sukkel, ga lekker in de huiskamer lopen zieken ... |:(
Onwetendheid hoef je niet af te straffen met grof afzeiken.

Plagen is natuurlijk wel leuk ;)

Voor de topic starter: programmeren is niet triviaal. Maak eerst eens wat hele simpele, suffe programmaatjes: "Hello world" laten zien op het scherm enz ... Daarna kan je steeds verder gaan en kijken of je ooit nog eens je 'beat m up' gaat maken. Koop in ieder geval ff een goed boek :+ .

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• CyeZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 09:20

CyeZ

Vroem vroem!!!

Op donderdag 13 december 2001 22:57 schreef Juicy het volgende:

[..]

Hee sukkel, ga lekker in de huiskamer lopen zieken ... |:(
Of je zegt NIETS, of je geeft gewoon een normale reactie. Dit soort bericht voegen niets toe aan het sfeer op got, en deze thread.

Topicstarter: Voor zover ik weet zijn er geen click-and-ready-create-your-own-beat-um-up-game programma's. Als je serieus zo'n spel wilt gaan maken zul je toch echt bij het begin moeten beginnen. Dus eerst maar eens kijken of je een heeel simpel programma'tje voor elkaar kunt krijgen met behulp van boeken en tutorials van internet.

[later erbij]
hehe, mbravenboer poste blijkbaar een bijna gelijk bericht op ongeveer hetzelfde moment. :)

[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:20
Hm ja denk dat je beter eerst maar heel veel kan gaan oefenen met hele saaie proggies . Lees ook heel veel boeken .. Maar een instant Beat'em up maker ,, Euhm nee die betsaat niet ??? :( :( .. Als dat zo was dan kon ieder leek wel een computer spel maken :) ..

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• JamesTiberius
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-03-2006

JamesTiberius

Feel the magic

Of koop "Beat 'm Up's maken voor dummy's". Deze is erg populair voor onder de kerstboom ! :)

I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -

Verwijderd

game factory sim-pel alleen is niet "gratis gamemakertje " dus dat word uit je spaarpotje alle centjes tellu.. en kopu :D

en de rest plaag het jogie niet zo hij wil SIMPEL EEN SPEL MAKU (uhm... jah ik wil ook halo maku :P ) dus help je hem :D

mbravenboer->simpel(spel, proggie);

return != to tell him to learn programming :D

BTW game factory is een 2d zeer super simpel game maak programma

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:11
Sorry mensen als ik jullie heb laten schrikken >:)

Ik wil een nieuw besturingssysteem bouwen, een beetje een mix van Windows en Linux. Dit wil ik graag bouwen in ongeveer 2 uurtjes met een kant en klare kit. Het zou leuk zijn als iemand hiervoor een link heeft. Het moet natuurlijk wel freeware zijn want ik wil hier natuurlijk niet voor betalen. Als ik dan dit OS heb gebouwd dan kan ik het gaan verkopen en lekker de tweede Bill worden ... 8-)

-

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 23:07 schreef Juicy het volgende:
Sorry mensen als ik jullie heb laten schrikken >:)

Ik wil een nieuw besturingssysteem bouwen, een beetje een mix van Windows en Linux. Dit wil ik graag bouwen in ongeveer 2 uurtjes met een kant en klare kit. Het zou leuk zijn als iemand hiervoor een link heeft. Het moet natuurlijk wel freeware zijn want ik wil hier natuurlijk niet voor betalen. Als ik dan dit OS heb gebouwd dan kan ik het gaan verkopen en lekker de tweede Bill worden ... 8-)
OS Factory :P

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:20
Bill's make fast money editor

Leuk ID :)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 23:24 schreef IbBeLz het volgende:
Bill's make fast money editor

Leuk ID :)
Vol bugs :P ga je meteen Failliet :)

edit my company :) ERROR: Your company is history

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

onzin, offtopic en flauwe kul.

Topicstarter: Denk eerst es rustig na voor je zulk soort vragen stelt.
Waarom denk je dat het een team van programmeurs een jaar (of meer) kan kosten om een flinke game te bouwen...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.