Canon EOS 80D En wat glaswerk
ja zelf aansluiten snap ik 
maar tis toch gewoon van op je voeding drukken ?
maar tis toch gewoon van op je voeding drukken ?
Er zitten draadjes op de Converter. En die geeft weer stroom door naar de CCFL.
Dus het is Voeding -> Converter -> CCFL
En je zal denk zelf de Molex aan die draajes van moeten maken.
Dus het is Voeding -> Converter -> CCFL
En je zal denk zelf de Molex aan die draajes van moeten maken.
30 piek kost het toch geloof ik ongeveer plus dat omding ofoz ?
http://www.stuutenbruin.com/
Gewoon ff mailen dat je een CCFL wil (verschillende kleuren 30cm en 10cm) Voor +/- 30,- heb je een 30cm met converter.
Gewoon ff mailen dat je een CCFL wil (verschillende kleuren 30cm en 10cm) Voor +/- 30,- heb je een 30cm met converter.
yep net al gedaan
kga morgen ff langs rij er toch langs als ik naar school moet
kga morgen ff langs rij er toch langs als ik naar school moet
je kan toch een schakelaartje tussen je voeding en je ccfl lamp maken
Ja, tussen de voeding en de Converter wel.
Tussen de converter en de ccfl niet, anders krijg je dat je ccfl minder sterk brand.
Tussen de converter en de ccfl niet, anders krijg je dat je ccfl minder sterk brand.
Verwijderd
Ik heb de + van de converter in een aansluoiting van 12 volt gedaan.. en de - heb ik doorgetrokken naar frontje naar een schakelaartje en dan de - weer van schakelaartje naar de -van de 12 v
Verwijderd
weet iemand zo ook iets over de verzendkosten of is dat allemaal inc. ? Mailen duurt zo lang, dus als iemand het me zo kan vertellen, GRAAG !Op donderdag 13 december 2001 22:19 schreef Flexx het volgende:
http://www.stuutenbruin.com/
Verwijderd
met of zonder voeding???Op vrijdag 14 december 2001 16:54 schreef Scudo het volgende:
mmmmmmmmmmmmmmmmm
kosten hier in drachten maar 15 piek
Ik denk dat het beter is dat je de schakelaar bij de voeding maakt en niet tussen de voeding en de CCFL, want anders blijft je voeding onbelast aan nl, en als je je vingertje er per ongeluk op doet -> PRIK auw vonk, voeding stuk (staat 800 V op bij 5kHz, zelf gemeten met scoop)
hehe.. ja heb ik ook gemeten met een voltmeter... kun je leuke vonken mee maken...Op vrijdag 14 december 2001 16:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
(staat 800 V op bij 5kHz, zelf gemeten met scoop)
is dit serieus????Op vrijdag 14 december 2001 17:00 schreef BananeKoning het volgende:
[..]
staat dat dan ook niet gewoon standaard op je molex dan ?
Verwijderd
OW SORRY !Op vrijdag 14 december 2001 17:02 schreef RonnieB82 het volgende:
[..]
is dit serieus????
ik was ff stom bezig
ik remove m wel ff...
mijn excuses
ROFL... no problem...Op vrijdag 14 december 2001 17:03 schreef BananeKoning het volgende:
[..]
OW SORRY !
ik was ff stom bezig
ik remove m wel ff...
mijn excuses
die stuut en bruin lui verzenden die gewoon over heel nederland? En is dat 30 piek incl. de PTT-toeslag? en hoe zit het met garantie, postpakketjes vliegen bij de PTT met 60 km/h door de sorteerdingen en zo'n ding lijkt me behoorlijk fragiel. Hmm shit, zou ik dit nou wel doen, oud en nieuw gaat ook geld kosten
10 piek kost heb
kep mailtje van ze gehad
het kan ook later betaald worden via bank of girorekening
kep mailtje van ze gehad
het kan ook later betaald worden via bank of girorekening
Pagina: 1