2 geluidskaarten? Kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik heb een SBlive kaartje, leuk hoor, 4.1 boxjes enzo, maar wil graag ook een koptelefoon hebben.
Helaas zit er geen aparte koptelefoon output bij de SBlive kaart.

Iemand een oplossing?

Ik heb nog een 3 jaar oud geluidskaartje liggen. Dus zou ik die boven die SBlive kunnen zetten en die puur voor koptelefoon gebruiken?

Verwijderd

Ik heb er op het moment 3 in zitten...
1x onboard zooi
1x Yamaha XG digital (digi in/uit)
1x echo darla 24/96 (2x in/8x uit, profi geval)

zou dus een oplossing kunnen zijn...een splitstekkertje kopen (fl 3.- bij je lokale radiogigant) kan ook...

• Mickos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2015
Bij mij gaat dat wel, alleen dan moet je wel bijv. in Winamp de andere geluidskaart selecteren

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Kan je niet voor winamp beide kaarten gebruiken? Dat hij het geluid via 2 kaarten naar buiten smijt? :?

En ik hoorde dat met een split stekker het geluid minder wordt? :?

Verwijderd

ja het geluid word daar minder mee... :(
heb ik ook last van... ik zoek ook nog een goeie oplossing... misschien dat "de" oplossing zo nog langs komt ff wachten dus

• Mickos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2015
Op donderdag 13 december 2001 22:04 schreef Victorio het volgende:
Kan je niet voor winamp beide kaarten gebruiken? Dat hij het geluid via 2 kaarten naar buiten smijt? :?

En ik hoorde dat met een split stekker het geluid minder wordt? :?
Uhm, met de standaard plugin voor Wave out krijg ik dat niet voor elkaar, ook nie met de directsound of zow. Je zou eens op de winamp site kunnen zoeken naar een plugin die het ondersteund om 2 kaartjes tegelijk aan te sturen, anders moet je 2x winamp draaien :P, van kabeltjes weet ik nie, maar heb je splitstekkertjes die in een normale kleine jack plug gaan voor de geluidskaart en een jack plug in stop ding voor de oordopjes? of begrijp ik dat met dat kabeltje verkeerd?

Verwijderd

Ik gebruik ook een splitter achter op m'n sb audigy (naar versterker en naar tv) en ik merk niets van verminderde geluids kwaliteit.
Pagina: 1