Op de tweakers.net site heb je nu een extra menutje waarop je kan inloggen en je preferences kan veranderen. Om de een of andere vage reden is mijn cookie verdwenen die ik een levensduur had gegeven van 1 maand, dus moest ik eerst weer inloggen. Maar toen ik daarna weer naar mijn preferences wilde kijken, zat er geen scrollbar in het windowtje van mijn preferences, dus wordt het wel erg moeilijk om daar doorheen te scrollen.
(het kan wel, door tekst te selecteren enzo, maar da's toch lastig..)
Oh en laatste puntje, ik heb nog ff zitten proberen om een screenshot te maken op de Macs op de faculteit, maar dat gaat echt niet
Daar moet je software voor installeren en dat kan niet (goed) omdat ik daar geen rechten voor heb.
Je zult het dus helaas met een beschrijving moeten doen...
We gebruiken op de Uni iMacs met Internet Explorer voor MacOS (v8.5 staat erop). Als je dan naar de tweakers.net voorpagina kijkt staat er een wit vierkant over ongeveer de eerste 6 nieuws-items. De 6e is dan altijd maar half te zien.
Verder is het zo dat de nieuwstopics die WEL te zien zijn, alleen het laatste woord van die titel als link geldt, de rest dus niet
Ik hoop dat je hier iets mee kan, anders moet ik wat gaan vogelen met printen/scannen ofzo...
(het kan wel, door tekst te selecteren enzo, maar da's toch lastig..)
Oh en laatste puntje, ik heb nog ff zitten proberen om een screenshot te maken op de Macs op de faculteit, maar dat gaat echt niet
Je zult het dus helaas met een beschrijving moeten doen...
We gebruiken op de Uni iMacs met Internet Explorer voor MacOS (v8.5 staat erop). Als je dan naar de tweakers.net voorpagina kijkt staat er een wit vierkant over ongeveer de eerste 6 nieuws-items. De 6e is dan altijd maar half te zien.
Verder is het zo dat de nieuwstopics die WEL te zien zijn, alleen het laatste woord van die titel als link geldt, de rest dus niet
Ik hoop dat je hier iets mee kan, anders moet ik wat gaan vogelen met printen/scannen ofzo...
Don't worry, it's all just 1's and 0's.