Nu eizo ook al met extra heldere monitoren uitkomt, vraag ik me toch af hoe boeiend, deze zogenaamde doorbraak nu is.
Boeit het eigenlijk wel?
Boeit het eigenlijk wel?
Ik heb er nu 5 dagen een. En ik kon het met software ook al behoorlijk licht krijgen. Het is wel zo dat het wit nu wel ook echt lichter wordt, en dit is soms wel mooi. Maar ik zou er niet een monitor om kopen.Op donderdag 13 december 2001 21:52 schreef Peltier het volgende:
Nu eizo ook al met extra heldere monitoren uitkomt, vraag ik me toch af hoe boeiend, deze zogenaamde doorbraak nu is.
Boeit het eigenlijk wel?
nou das alleen als je je refresh rate te laag hebt staan, zeg maar op 60hz of lagerOp donderdag 13 december 2001 22:27 schreef BLC_Twan het volgende:
Misschien minder vermoeiend voor je ogen
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Dacht je dat? Probeer dan maar eens een uur of 3 de krant te lezen bij maanlicht. Dan heb je absoluut geen last van je refreshrate, maar wel degelijk van een stel ogen die bijna uit je hoofd vallen.Op donderdag 13 december 2001 22:36 schreef Voodoo_man het volgende:
nou das alleen als je je refresh rate te laag hebt staan, zeg maar op 60hz of lager
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd