Status Stati Statum

Pagina: 1
Acties:

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 16:32
Ahum.. Wat ik eigenlijk bedoel is de status van de 'personen' bij t.net.

Iedereen is Newbie.. En ik krijg er een beetje kriebels van. Ik krijg er zelfs een beetje een persoonlijke inzinking van. Ik voel dat al die moeite die ik heb gedaan om mezelf vol te proppen met info over dezen of genen computeronderwerpen, helemaal voor niets is geweest. Want ik wordt gewoon terug in de newbie vijver geworpen nadat ik mezelf toch aardig vast zand onder de voeten heb geholpen IMHO.

Awel, voorstel:
Hernoem Newbie tot -tweaker- ofzo..
Of... ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat die stati van je zijn. Ach die staan natuurlijk in de FAQ die je aan het klussen bent. Dan wil ik je net van je werk houden.

gracie Jochem

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:34

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is idd de bedoeling dat hier andere beschrijvingen voor komen.

Maar dat je daar dan een persoonlijke inzinking van krijgt? Ik snap werkelijk niet dat mensen zich zo kunnen aantrekken van zo'n statusomschrijving, hier op het forum ook.

Verwijderd

Waar maak je je nou helemaal druk om man. wat kan jou het nou rukken wat er achter je naam staat, waar gaat het nu om? om de info, nieuws, lol die je van deze site haalt of om je status. ik begin een beetje gek te worden van al die mensen die hun status zo ENORM belangerijk vinden. :(

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 16:32
ho ho ho

Ik vroeg me eigenlijk gewoon af welke status van users Femme had aangemaakt. Inderdaad van mij hoeft het helemaal niet achter de naam te staan.

Verwijderd

nah ik was eerst een tweakeroid (dat klonk wel kewl) maar nu weer een trainee (doet me aan saaie management cursussen denken )
maarja in ieder geval geen newbie :) :)

femme misschien moet je eens denken aan termen als ... roeleerder en kontschopper :+