Toon posts:

Audigy vs Sixpack

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beetje blaat topic maar goed. Ik heb nu zelf een live! en ik moet aldoor me achterste speakers aanzetten. Ik word er echt pisnijdig van nu wil ik weten of dat bij de audigy in xp is opgelost. Zo niet kan iemand mij dan wat vertellen over de terratec sixpack?

Ik heb nog nooit een terratec gehad.

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Zou toch maar eens naar je instellingen kijken, als je steeds de achter speakers moet inschakelen. Dit noot gehad met mijn live, maar nu ook niet met mijn audigy.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Topicstarter
nah ik ben niet de enige:

http://www.tweakers.net/meuktracker/1299
Gepost door Dannizman Donderdag 29 November 2001 - 21:08 Score: 1 (Gemodereerd)
Ik heb maar een vraag over deze drivers. Zijn nu eindelijk de problemen opgelost met het geluid wat je verliest in je rear speakers als je de pc opnieuw op hebt gestart. Ik moet steeds weer opnieuw 4 speakers kiezen wil ik geluid uit alle speakers krijgen en dat begint me erg te irriteren. Ik hoop dus dat het in deze release verholpen is.

Gepost door weareborg Donderdag 29 November 2001 - 22:16 Score: 0 (Gemodereerd)
idd. dat irriteert mij ook. nu is het zelfs zo erg dat hij alleen 4 speakers geeft in directsound. als ik zelf opniew 4 speakers kies word het geluid alleen maar zachter crap zooi.

als dit het niet fixt gaat xp eraf en 2k/liveware 3 er weer op.