Moderators gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Topicstarter
Ik zoek nog een paar vrijwillige moderators voor Tweakers.net. Geen verplichtingen e.d. (alleen moet je het wel goed doen als je er aan begint :)).

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-02 11:56
Dat wil ik wel.
Kan ik tenminste ook zelf proberen wat te doen aan wat ik eerder hier al had geschreven (sommige dingen die ik wel belangrijk vind, die niet/later doorkomen). En ik had het er ook al een keer over met je op IRC...

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Voor de duidelijkheid : alleen op tweakers.net, niet forum ?

Ik heb in principe best interresse, kun je globaal zeggen hoeveel tijd er in gaat zitten ? Schatting, uiteraard, dus < 1 uur/dag of tussen 2 en 4 uur/dag etc...

Hoe gaat dat dan in zijn werk ?

Je zegt het maar ;)

Virussen? Scan ze hier!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
ik ben beschikbaar :)

maar expleen alles wel ff duidelijk

Verwijderd

Sign me up.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:14

botoo

💀 too old to die young

kan je ff aangeven wat de bedoeling precies is (ok, reacties moderaten op T.net, zover gaat het nog) en hoeveel regelmaat je verlangt?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik doe graag mee.

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Als ik kan helpen graag . Ik heb alleen wel op de raarste momenten tijd ivm werk en studie .

• Jorik
  • Laatst online: 18-11-2025
Altijd. Vraag maar, ik ben beschikbaar. :) Of eerst even van dat Junior Member af... :(

Verwijderd

Graag :).

Verwijderd

Ik heb ook wel interesse, zit hier toch bijna de hele dag..... En af en toe erger ik me kapot aan dingen... Die zou ik dan het liefst weg willen halen.... ;) Maar dat kan ik dus nog niet....

Ik hoor het wel....
<A HREF="mailto:bigtazzz@hotmail.com">bigtazzz@hotmail.com</A>

Verwijderd

noem mij maar een sollicitant. ik ben zo vaak als ik op internet zit eigenlijk wel op tweakers.net, dus dat komt dan mooi uit.
alleen onder werk- en schooltijden zit ik hier wat minder.
ik hoor het wel...

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
In principe heb ik wel interesse, het ligt er een beetje aan hoeveel tijd het gaat kosten en hoeveel regelmaat je verwacht. Ik kom toch al dagelijks op tweakers.net, dus dat komt mooi uit.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nou, ik had het al een tijdje willen vragen, maar ik wil wel moderator in een van de forums worden...
Op T.n zelf kom ik niet zoveel, en mensen met een goed karma modereren daar op een gegeven moment wel, dus hierbij een sollicitatie op een van de Forums (Actualiteit, Media & Paperazzi perhaps?).
Kaj.

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Sign me in :)
Ik heb redelijk (lees veel) tijd en ben een echte tweaker-fan. Sinds ik hier kom heb ik mijn V3 P-2 overgeklokt en morgen krijg ik mijn C366@550 (over tweaken gesproken :) )
Ook ben ik veel bezig met netwerken en het "help-desken" van (min of meer)newbies
Daneel

• Oezie Woezie
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

houd dat in dat je nieuws moet zoeken voor tweakers.net. heb ik wel zin in zit toch +/- 8 uur per dag op internet (vind m'n pa niet leuk ISDN)en kan best naar news gaan zoeken.

greetz
Oezie Woezie

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

Verwijderd

dit lijk me leuk !!!
ben erg kritisch ed, dus dat komt goed van pas. als ik aan het internetten ben, zit ik bijna altijd op t.net (tenzij ik iets aan het zoeken ben wat ik hier niet kan vinden)

so count me in (if you allow it :))

• Ralph
  • Laatst online: 16-07-2019
Mmm ja ben ik wel voor in.
Ook voor een forum , als je een redelijk serieus iemand zoekt.

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
En mij lijkt het ook wel wat. Zo te zien is het aabod nog al overweldigend :) . En zo als er al meer zeggen ook op GoT lijkt het me leuk! Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik het meest tussen 8:00 en 18:00 en tussen 22:00 en 2:00 uur op Tweakers en GoT zit. De tijd daar tussen in ben ik meestal ontkoppeld van de beschaafde wereld (internet ;) ).

• QuarkuS
  • Laatst online: 20-02 14:35
Ik ben er ook wel voor in, maar ik kan je niet garanderen dat ik er altijd ben.

QuarkuS

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Topicstarter
Ik ga eerst ff een FAQ bouwen zodat alles meteen een stuk duidelijker is voor iedereen.

• Kees
  • Laatst online: 14:14

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Femme,

Bij deze bied ik mij ook aan om te moderaten.
als je me nodig hebt hoor ik het wel :)

Kees

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Yep. Ben veel aan het studeren thuis en heb veel tweakotine nodig. Count me in on Linux, Technology en Casema (afkraken).

mzzl Jochem
(althans dat is mijn t.net profiel-naam. MadCatJo gebruikte ik vroeger, ik vond het namelijk suf een nick te gebruiken)

• DareDevil
  • Laatst online: 20-02-2025
ik stel me zelf ook beschikbaar...

Paradigm: Shift happens.

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 16:32
Jochem := MadCatJo :)

Verwijderd

.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Lijkt me koel.
Moet ik nog een sollicitatiebrief schrijven? ;)
Personalia: Ik ben Ruben en ik ben getrouwd met mn pc... :o

Maar is het nou voor t.n of ook voor GOT? Want daar zijn ook al plekken open naast de forumnamen.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Hey Rubzie , 't is toch niet om van die -900 af te komen he ? :+ ;)

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Topicstarter

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Topicstarter
Ik heb nu 23 moderators ingesteld. Van iedereen wordt verwacht dat hij verantwoord modereerd, anders exit(status);

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 23:31

SiGNe

Ook hoi!

Femme,
beetje hypocriet is het wel, eerst meld je dat mensen eerst een bepaalde status moeten krijgen op tweakers.net en vervolgens ga je hier vragen of er nog mensen moderator willen worden.
Tuurlijk willen mensen moderator worden, al is het maar om hun eigen reakties te beoordelen met "karma"
OK, waarschijnlijk krijg ik nu half GoT en Tweakers over me heen maar ik vind toch niet dat het echt kan.
Laat die 23 mensen die nu "moderator" zijn hun status eerst maar verdienen.
Valt me trouwens ook op dat de mensen die nog maar net "lid" zijn van GoT en tweakers het hardst roepen dat ze moderator willen worden.
Mischien kan je wat kwalificatie eisen instellen.
Vraag bijvoorbeeld eens hoe de eerste layout van tweakers er uit zag (ik weet het trouwens nog wel)

Niet?
[Specs]

Verwijderd

signe,
ik zit nu best lang bij GoT, maar net niet lang genoeg om de vorige layout te kennen.
dus daar moet eigenlijk een andere vraag gesteld worden.. ;)
verder vind ik et op zich best wel een goed idee.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Signe :
Tuurlijk willen mensen moderator worden, al is het maar om hun eigen reakties te
beoordelen met "karma"
Lijkt me niet, dan verliezen ze die status ook zo weer... persoonlijk zou ik het i.i.g. niet doen (ben zelf nu dus ook moderator)
Laat die 23 mensen die nu "moderator" zijn hun status eerst maar verdienen.
Valt me trouwens ook op dat de mensen die nog maar net "lid" zijn van GoT en
tweakers het hardst roepen dat ze moderator willen worden.
Mischien kan je wat kwalificatie eisen instellen.
Vraag bijvoorbeeld eens hoe de eerste layout van tweakers er uit zag (ik weet het
trouwens nog wel)
Ik ben niet "pas" lid. Ik was net een paar dagen te laat voor versie 1, maar ik ben nog wel van voor de tijd van BC1 en BC2 (van het GoT-forum dan).

Virussen? Scan ze hier!

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Moderators kunnen vanzelfsprekend niet hun eigen reactie beoordelen. Volgens mij kan je ook niet beoordelen als je zelf al een reactie op het nieuwsbericht hebt geplaatst.

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Je slaat de spijker op z'n kop. :P
Het beoordelen van reakties wordt door moderators en administrators gedaan. Het verschil tussen beide is dat administrators alle threads kunnen modereren, terwijl moderators alleen kunnen beoordelen in threads waarin zij zelf niet gereageerd hebben.
Mensen moeten eerst die vak maar eens lezen voordat hij/zij kritiek levert.

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 21:05
Ik wil wel moderator worden van Spielerij op dit forum... aangezien ik clanleader van GoT ben >:)

Verwijderd

Wanneer men ever een GoT Administrator of Moderator zoekt ben ik graag een beschikbare kandiaat maar dat is in dit geval niet zo.

Toch rest mij nog 1 vraag welke mij niet helemaal duidelijk is in da FAQ:
"Wordt je ingezonden nieuws nou ook gewardeerd met punten? afgezien van de bonus die misschien ingesteld wordt?"

Misschien heb ik niet goed gelezen maar dan ligt het aan m'n slaperigheid...

• FaceMan
  • Laatst online: 04-02 22:20
zucht beetje laat maar als je nog moderator zoekt je kan zo m'n meeladres opzoeken ;)

Verwijderd

Face, dat lijkt me sowieso geen slecht plan! Iedereen moet een e-mail adres opgeven, dus als Femme nog kandidaten weet, kan ie ze per mail altijd vragen. De oude vaste posters van t.net moeten naar mijn idee moderator worden. Wildhagen bijvoorbeeld is het al, maar Cyberjunk volgens mij nog nog en zo kan ik nog wel wat namen noemen...

Martijn

• FaceMan
  • Laatst online: 04-02 22:20
euw gozer volgens mij snap je em niet helemaal ;) femme heeft m'n email al, die heb ik gewoon opgegeven en je kan me zo meelen door op het briefje aan de rechterkant van mijn nick te klikken ;)

doegie

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Ik heb ook tijd om eventueel moderator te kunnen zijn. En nog meer tijd na de tentamens. Mijn computer staat zowat 24 uur per dag online en ben ook meestal thuis.
Kijk maar of je nog mensen nodig hebt..

Verwijderd

Beetje laat, maar mocht je nog mod's zoeken... mag ik ?
Pagina: 1