Niveau van tweakers

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 623

Topicstarter
Volgens mij is het niveau van tweakers wel erg laag.
Als ik op niveau 0 de reakties bekijk zijn het er een stuk minder dan dan van niveau -1 en -2.
Zullen we hier ff verandering in aan gaan brengen? :)

awinkel
http://scroll.to/sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-05 21:59
Eerlijk gezegd vind ik dat dat nogal meevalt! Ik ben net eens even wat willekeurige threads wezen bekijken maar er zijn weinig - (min) reacties. En diegene die er wel zijn, zijn ook met recht in de min. (Bijvoorbeeld Off-topic, Flame's of pure kletspraat.)
De laatste weken gaat het juist erg goed! :) Ook op het forum. Ik denk dat de nieuwe indeling daar ook zeker mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vind dat er echt beduidend minder crap wordt gepost sinds gisteren. Zelfs de berichten die we via het nieuws submit formulier binnen komen zijn er op vooruit gegaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 14:09

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik heb het al eens op IRC gezegd :) maar nu nog een keer :
/me vind het nivo op tweakers.net 500% gestegen.
En weet je? Dit is blijvend ! :P

Kees

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223

Dit nieuw systeem van Femme werkt inderdaad kei goed man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-05 16:04
Inderdaad mee eens... Je ziet veel en veel minder crap gepost.

Ik vind het een goed systeem... Maar ik vraag me af of je nog steeds als nitwit kunt posten... Ik bedoel iemand die occasonaly langskomt op de site en geen nick/password combo heeft?

Verder vind ik het wat vroeg om te kunnen zeggen dat nu het niveau gestegen is. Op zich kon je je dagelijkse ergernisssen kwijt door op suffe postings te schelden. Misschien ga ik dat wel missen. :)

mzzl Jochem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 623

Topicstarter
Ik heb net de postings van vandaag zitten bekijken en inderdaad, dat nieuwe systeem zorgt ervoor dat de crap grotendeels achterwegen blijft.
Maar wie wil er dan ook -1 of -2 achter z'n naam hebben staan? :) :) :)
Femme, klasse dat systeem!

awinkel
http://scroll.to/sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Voordat dit reactiesysteem werd geintroduceerd haakte ik bij het lezen van de reakties meestal al af na een stuk of vijf. Dat kwam puur omdat er veel te veel klets in stond. Alleen dingen als "ik heb lekker als eerste een reactie gepost", "dit rules", "dat schopt kont". Dat vond ik totaal niet interessant.

Met dit nieuwe systeem lees ik nu al veel meer nuttige, interessante discussies bij de reacties. Ik vind dat het er heel erg op vooruit is gegaan. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

Ik vind het systeem op zich ook goed.
maar er is wel een maar volgens mij:
bijvoorbeeld deze post: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=8490

ik heb daar een reactie op gepost, om 19:50. (dit om hem ff makkelijker op te kunnen zoeken :))
Nu vind ik persoonlijk dat het wel een vrij nuttige post is, dus toch wel een 1 verwacht. Maar er staat nog steeds een 0 en ook niet een woord van 'informatief' of 'onnuttig' ofzo.
Dit lijkt me niet goed voor m'n gemiddelde, of zie ik het nou verkeerd dat als je een 0 krijgt dat dat wil zeggen dat er geen score is, dus ook niet meedoet aan je gemiddelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Rdb : een 0 doet niet mee voor het gemiddelde... dus je wordt er ook niet slechter op...

ik kan niet spreken voor de andere moderators, maar ik kan toch moeilijk iedere post gaan belonen, of bannen... (no offence)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik vind moderaten echt cool werk. Hoe lang blijven de eerste moderators hun status houden. Dit omdat je eerst sprak van een tijdelijke status.

Bas

Tjielp... een vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bas :

Femme zij het als volgt (in het topic 'Moderators gevraagd', waarin jij ook reageerde) :
Ik heb nu 23 moderators ingesteld. Van iedereen wordt verwacht dat hij verantwoord
modereerd, anders exit(status);
Dus ik ga er vanuit dat die status niet meer verdwijnt, tenzij je je als moderator misdraagt. Maar dan is het natuurlijk terecht.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1