Toon posts:

Casemod Blowholes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje betreffende een blowhole in de voorkant van me pc..
(ik weet het, er zijn veel topics over geopend, maar ik kan niet vinden wat ik moet weten)

Er zijn veel mensen die bijvoorbeeld saladebakjes of zoiets gebruiken, maar hoe bevestig je deze dan precies?
Lijm je deze vast of wat moet ik precies doen om dit op zijn plaats te zetten en te houden.
En moet ik dan mijn fan gewoon aan de binnenkant van de kast vastschroeven en de fanguard er gewoon voor?

Ik ben i.i.g. van plan om er volgende week mee te beginnen en hopelijk issie dan over 2 weekjes af :)

Ik heb wel hulp van mijn broer, maar dit blijft toch een beetje een probleem....

:?

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 13:37

chromeeh

the Gnome

Ducktape rules :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Topicstarter
En dat blijft goed hangen?

Gaat dat niet na een tijdje wat losser zitten,
ik wil het gewoon in 1 keer goed aanpakken en er dan ook klaar mee zijn en dat ik niet weet van alles moet gaan aanpassen.

Ik ga eerst een CCFL erin gooien, dan nog iets leuks uit de zijkant dremelen, plexiglas erachter, kast laten airbrushen en in het frontje een blowhole maken van 120mm

:)

ik heb er zin in >:)

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 10:52
Ik heb eens gelezen dat iemand een trechter afsneed om daar de blowhole van te maken. Misschien een idee?

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 21:14 schreef MieS het volgende:
Even een vraagje betreffende een blowhole in de voorkant van me pc..
(ik weet het, er zijn veel topics over geopend, maar ik kan niet vinden wat ik moet weten)

Er zijn veel mensen die bijvoorbeeld saladebakjes of zoiets gebruiken, maar hoe bevestig je deze dan precies?
Lijm je deze vast of wat moet ik precies doen om dit op zijn plaats te zetten en te houden.
En moet ik dan mijn fan gewoon aan de binnenkant van de kast vastschroeven en de fanguard er gewoon voor?

Ik ben i.i.g. van plan om er volgende week mee te beginnen en hopelijk issie dan over 2 weekjes af :)

Ik heb wel hulp van mijn broer, maar dit blijft toch een beetje een probleem....

:?
Ik heb hem eerst even met seconde lijm precies in het midden vastgeplakt maar dit kan niets houden natuurlijk dus heb ik hem daarna afgekit met een goed hardwordende kit gaat echt niet meer los hoor en het ziet er super netjes uit .... ik heb trouwens geen salade bakje gebruikt maar gewoon een pvc pijp :)

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Hmmm.... 'Trechter' *TYP* *TYP* Staat genoteert voor testen :D

Verwijderd

Topicstarter
Maar met een trechter loopt ie wel erg snel naar kleiner over....

Misschien toch maar zo'n bloempotje proberen, eens kijken of dat gaat werken..

Morgen maar even naar de bloemist :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar zo'n bloempotje is wel makkelijker te bewerken dan zo'n pijp ofnie,

ik ga morgen eens aan de slag en kijk wel wat een beetje werkt (bloempot is van nature zwart, dus geeft wel een mooi resultaat)

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Met een stanleymes kom je al een heel eind met een trechter >:)

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 11:42
Je kan zulke "bakjes" ook gewoon kopen in de betere oc en cm winkels

En heb het al eens op regenboog site gezien

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

koop een verloop stuk pvc buis bij de gamma die heb ik ook gekocht is precies goed voor 80 mm fans mijn fanhole is als het goed is morgen af ik kit heb vast

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn frontje en fan meegenomen naar huis, dus daar kan ik morgen al mee aan de slag, maar un kast staat nog op mijn kamer...

dus de rest komt wel met kerst..

Maaruh, maken jullie dan bv de beruchte bloempot net zo diep totdat die aan het ijzer van de kast komt?

En moet ik op de voorkant van de kast (niet het frontje, maar in de kast) die fanguard zetten en aan de achterzijde de fan zelf monteren?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag ff een pvc-pijp gekocht van 120mm en ik denk dat het wel gaat lukken.. :)

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Kan iemand het idee van deze mod uitleggen? waarvoor het je die trechter/slabakje/pijp voor nodig?

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 13:22

The_Duke

ho gek!

ik heb dus ook zo'n blowetunnel aan de voorkant :P
ik heb het als volgt gedaan.

ik heb bij de gamma zo'n stuk pvc buis gehaald maar aan 1 kant zo'n rand (erg mooi dingetje) het is dan wel noodzakelijk dat je voorkant redelijk vlak is.

ik heb een gat in de voorkant gezaagt met me figuurzaag, dit gat is maar net groot genoeg zodat de pvc buis lekker klemt, bij mij zit ie al bijna muurvast zonder lijm.

het gat in de binnen kast heb ik met een decoupeerzaag gedaan, dit hoeft tien perse netjes want je ziet het toch niet.

ik heb me pvc buis zwart gemaakt en op de achterkant een fangrilletje geplaatst, de pootjes van de fangril heb ik er afgeknipt.

om te voorkomen dat ik telkens heen me fan mot losschroeven als ik me kast uit elkaar haal, heb ik de fan met lange bauten bevestigd aan de binnenkast.

Bij mij ziet het er heel strak uit :P :P

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

Op vrijdag 14 december 2001 10:51 schreef Loque het volgende:
Kan iemand het idee van deze mod uitleggen? waarvoor het je die trechter/slabakje/pijp voor nodig?
Dit duidelijk??

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-hideout.net/images/cc_378_1.jpg

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09
Op vrijdag 14 december 2001 11:01 schreef Speedpete het volgende:

[..]

Dit duidelijk??

[afbeelding]
die kast is wel vet!!
standaard zo of gemodde door iemand? lijkt nl. net zo'n kast die je gemod koopt

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

Deze kast is gemod, is een avance.

Me broer heeft hem ook, alleen met witte voorkant. De SKY-computers zitten vaak in zo'n kast.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Pagina: 1