[liteon fikker] fout:cyclische redundantiecontrole

Pagina: 1
Acties:

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ik heb een liteon 12x10x32 brander, en nu heb ik met 2 cd's (gebrande, niet mijn brander) dezelfde fout gekregen, en het gekke is dat ik die cd's zeg maar na elkaar heb gebruikt, zat 24 uur tussen ofzo, maar dus geen anderen verder geprobeerd.
bij het kopieeren van de cd naar de hdd krijg ik de foutmelding: gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)
ik de seach ben ik er wel achter gekomen wat het is, maar nu is de vraag, moet ik teruggaan met m'n brander (heb m een paar maanden), of eerst nog wat anders proberen?
windows opnieuw installeren heb ik niet zo een trek in eigelijk

ik gebruik w2k met sp2.

• veldmuis
  • Niet online
echt niemand :?

Verwijderd

welk prog heb je gebruikt om te fikken?

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 11:53
Welk brandprogramma? Probeer eens een andere...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-04 11:30
misschien slechte CD's? heb je ze met een andere brander/speler wel ingelezen?

Verwijderd

Gooi W2K er af en gebruik XP of WIN ME, het gaat niet altijd goed in W2K.:(

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 23:39 schreef max66 het volgende:
Gooi W2K er af en gebruik XP of WIN ME.
Gooi gewoon ff het beste MS os eraf en zet er een slechtere op, misschien werkt het dan??!?

Verwijderd

Hallo XP is wel iets verder ontwikkeld dan W2K volgend jaar komt .NET uit ( de server versie van XP) als je nu MCSE voor W2K ben wordt je automatisch MSCE voor XP. In werkelijkheid verschillen W2k en XP niet erg veel alleen zitten alle service packs van W2K er al in. W2K heeft nog steeds bugs, aangezien MS pas begonnen is met active directory, novell is iets verder (stukken). Maar hoe kan het dat in W2K mijn brander niet op 16 speed wil fikken en in XP wel, zonder hardware wijzigingen. :7

Verwijderd

Hoe kan het dan dat XP op Echte PC's zo instabiel is als de pest.

Lees dual P3/Athlon XP (beide op Tyan mobo's) systemen met dac960 raid controller en 3* 15k scsi en 1gb registered ecc mem.

Voor de rest 3com nic/geforce 3/sb audigy

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 23:50 schreef max66 het volgende:
Hallo XP is wel iets verder ontwikkeld dan W2K volgend jaar komt .NET uit ( de server versie van XP) als je nu MCSE voor W2K ben wordt je automatisch MSCE voor XP. In werkelijkheid verschillen W2k en XP niet erg veel alleen zitten alle service packs van W2K er al in. W2K heeft nog steeds bugs, aangezien MS pas begonnen is met active directory, novell is iets verder (stukken). Maar hoe kan het dat in W2K mijn brander niet op 16 speed wil fikken en in XP wel, zonder hardware wijzigingen. :7
Win2k + servicepacks is echt geen Xp

Waarom heeft winXp dan een critical update nodig voor de P3 instructies terwijl deze het wel goed doen in Win2k !?!?

Verwijderd

Hallo is XP wel een echt OS voor bedrijfzekere systemen? Waarom gebruiken ze dan UNIX of Open VMS voor dit soort belangrijke systemen :7

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-04 11:25
Op donderdag 13 december 2001 21:11 schreef ikbenveldmuis het volgende:
ik heb een liteon 12x10x32 brander, en nu heb ik met 2 cd's (gebrande, niet mijn brander) dezelfde fout gekregen, en het gekke is dat ik die cd's zeg maar na elkaar heb gebruikt, zat 24 uur tussen ofzo, maar dus geen anderen verder geprobeerd.
bij het kopieeren van de cd naar de hdd krijg ik de foutmelding: gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)
ik de seach ben ik er wel achter gekomen wat het is, maar nu is de vraag, moet ik teruggaan met m'n brander (heb m een paar maanden), of eerst nog wat anders proberen?
windows opnieuw installeren heb ik niet zo een trek in eigelijk

ik gebruik w2k met sp2.
Die foutmelding heb ik nou ook eens gehad met mijn Liteon fikker. Kon niks van het cdtje lezen. Stop hem in mijn DVD en het ding gaat hem vrolijk lezen. Welke firmware gebruik jij?

Verwijderd

Ik geen 12 speed Lite On, maar een 16 speed, ik flash altijd de laatste firmware versie, gaat nog steeds goed bij Lite On. :)

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-04 11:25
Op zaterdag 15 december 2001 00:14 schreef max66 het volgende:
Ik geen 12 speed Lite On, maar een 16 speed, ik flash altijd de laatste firmware versie, gaat nog steeds goed bij Lite On. :)
Het is verstandiger als je alleen flashed als je problemen hebt, zoals ikbenveldmuis hier. Natuurlijk ben ik niet verstandig en heb altijd de nieuwste bios/firmware :D

• veldmuis
  • Niet online
ik heb de laatste firmware er al een tijdje inzitten, gebruik nero 5.0 nogwat om te fikken, maar daar gaat het niet om, want het is bij het uitlezen zeg maar vanuit verkenner ;)

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-04 23:20
Op vrijdag 14 december 2001 23:53 schreef roys het volgende:
Hoe kan het dan dat XP op Echte PC's zo instabiel is als de pest.
Dus ik heb geen echte PC? Donder ff op :(
Pagina: 1