Toon posts:

liteon 16x snelheid probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik word gek....na alles al te hebben nagekeken duurt een cd branden nog immer 11 minuten...

voorheen (win98) geen probleem...nu win2000 niet vooruit te trappen dat ding...buffer lijkt me zeer instabiel...loopt telkens terug naar 10% of minder... :'(

anyone knows this problemo...

Verwijderd

staat dma aan?? Welk brandprogramma gebruik je??

Verwijderd

Topicstarter
gebruik nero 5.5.5.1 bundled...bij de brander gekregen...
dma...staat aan op beide ide kanalen...tis echt een vaag probleem voor mij heb al geflashed..andere software geprobeerd...

Verwijderd

heb je je brander op een apart ide kanaal zitten of in combinatie met de hardeschijf of cdrom speler?

Verwijderd

Topicstarter
heb um zowel bij m'n cdrom speler en aan m'n schrijf gehangen....probleem bleef.. :r dacht eerst namelijk aan iets van een conflict..nope dus..

Verwijderd

Topicstarter
un problem c'est tres difficult

Verwijderd

Topicstarter
by the way hoe ckeck ik of dma echt voor m'n brander aanstaat??

Verwijderd

Upgrade de firmware.
Is een bekend probleem.

Verwijderd

Topicstarter
waar haal ik die...

Verwijderd

Moet haast wel DMA zijn. Ik had laatst win2k opnieuw d'r op gezet en toen DMA nog niet aanstond was het PRECIES dit!
edit:
overigens precies dezelfde brander

Haal voor de zekerheid idd ff de laatste firmware. Waar?!? Zucht, wat dacht je van de Lite-On-site??? (8> Als je moederbord een via-chipset heeft moet je ook even de laatste 4-in-1 driver halen.

Aanzetten DMA in apparaatbeheer bij systeem in configuratiescherm in de eigenschappen van de IDE-controller.

Meld ff of 't werkt????

Verwijderd

Topicstarter
getest......nog niet echt onder de indruk...wel al veel sneller.. 550 mb in 4.40...moet sneller kunnen. Heb nog een paar kleine ideeen... by the way is het slim op je buffer van automatisch af te halen...

zijn er nog andere instellingen bekend die worden aangeraden te veranderen..ter optimalisatie van het branden..

ff voor de duidelijkheid.. rood lampie en oranje... die van mij staat alleen maar in het rood. .Nog nooit echt in verdiept...whats the difference... schijnt met burnproof te maken te hebben..
;?

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 23:46 schreef flexteam het volgende:
getest......nog niet echt onder de indruk...wel al veel sneller.. 550 mb in 4.40...moet sneller kunnen.
Nee man. Dit is 't. Zelfs een 24x brander is amper sneller want van deze 4.4 min. is 1 min. lead-in en 1 lead-out, en dat wordt niet korter.
Heb nog een paar kleine ideeen... by the way is het slim op je buffer van automatisch af te halen...

zijn er nog andere instellingen bekend die worden aangeraden te veranderen..ter optimalisatie van het branden..
'k denk het niet, want als je buffer gevuld is dan is-ie gevuld en dan brandt je brander ;)
ff voor de duidelijkheid.. rood lampie en oranje... die van mij staat alleen maar in het rood. .Nog nooit echt in verdiept...whats the difference... schijnt met burnproof te maken te hebben..
;?
Als het rood is dan brandt het; als ie daarvan af springt dan wacht het. Op data. Door middel van BurnProof. :Z (Nee, helaas toch niet, ik ga door vannacht...)

Verwijderd

Topicstarter
Vage boel dan ...die van mij staat de hele tijd rood te branden....???? alleen maar rood lampie terwijl ik voorheen ook wel eens oranje zag..

Verwijderd

Topicstarter
toch nog ff iets vaags dan .... hoezo eindigd het branden in win98 als na 3.40 minuten...win2000 bijna 5
Pagina: 1