Kheb een heel groot probleem, mijn voeding is stuk, deze is van Compaq en het betreft een ATX voeding met de aan/uit schakelaar op de voeding zelf. Er zit ook geen powerswitch op het moederbord. Nu heb ik een gewone ATX voeding (die werkt) maar hoe krijg ik de pc nu aan. oplossingen pleaz
er moet op het bord ergens een aansluiting zitten voor een power knop. Zijn 2 pinnetjes. Als je geen knop hebt om erop aan te sluiten kun je met een schroevendraaier die pinnetjes heel even kortsluiten en hij gaat aan.
Vreemd trouwens, een pc zonder echte power knop
Vreemd trouwens, een pc zonder echte power knop
Verwijderd
ff een aan/uit knop op je moederbord zetten.
Zit ergens een berg pinnetjes met text waar je dit ding op moet zetten.
Zit ergens een berg pinnetjes met text waar je dit ding op moet zetten.
Bedankt voor de tips, maar de enigste pinnentjes die er op zitten zijn van de hdd led, zoals ik al zei werd de oude voeding net als de oude AT voeingen van vroeger aangezet.
Kon je geen 2 pinnetjes van die ATX connector met elkaar verbinden om de voeding aan te zetten?
Ik zou zeggen: Probeer maar uit, en als je zwart ziet had je de verkeerde pinnetjes
.
Zoek eens op GoT, moet erop staan.
/Edit: de groene en de zwarte draadjes blijkbaar.
Draadje op [topic=52825/1/50]
Dan zet je gewoon een switch tussen die twee draadjes en je bent klaar. Simpel, maar je moet't weten
Ik zou zeggen: Probeer maar uit, en als je zwart ziet had je de verkeerde pinnetjes
Zoek eens op GoT, moet erop staan.
/Edit: de groene en de zwarte draadjes blijkbaar.
Draadje op [topic=52825/1/50]
Dan zet je gewoon een switch tussen die twee draadjes en je bent klaar. Simpel, maar je moet't weten