Groooooot Probleem met HD!!!!

Pagina: 1
Acties:

• active2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10-2024

active2

Google is your friend

Topicstarter
Ik heb geprobeerd OpenBSD op mijn bakkie te installeren met het gevolg dat ik ergens wat fout gedaan heb en dat nu mijn hd niet meer doet wat ik wil.

Het gaat om de partitie c onder OpenBSD volgens mij moet ik dus een lowlevel format uitvoeren op die hd en vervolgens kan ik hem denk ik wel weer gebruiken maar hoe doe ik een lowlevel format?

Sorry als die in het verkeerde forum staat. Als dat zo is dan moven ze hem maar.

Maar volgens mij moet ik die lowlevel in de BIOS uitvoeren maar hoe????

Please Help!!!

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 21:53

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

partitie c: :? onder OpenBSD :? Vertel >:)

http://www.xbmcfreak.nl/

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 20:57 schreef active2 het volgende:
Sorry als die in het verkeerde forum staat. Als dat zo is dan moven ze hem maar.
Beetje een slechte instelling, imho. Als je een seconde langer had gekeken, had je het forum Opslagmedia & I/O Controllers gezien, wat een betere plaats is voor een vraag over je HD.

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 21:53

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Low level format kan meestal alleen bij oudere biosen... Daar meestal meteen de eerste optie in te gaan waar schijven vermeld staan.

Heb je het al part magic gekeken ?

http://www.xbmcfreak.nl/

• active2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10-2024

active2

Google is your friend

Topicstarter
In *BSD heb je een aantal partities waaronder partitie c volgens mij moet je die dingen zo noemen. Nou kun je die parititie dus niet verwijderen!!!! :)

Nou is op een of andere manier (mijn eigen schuld) dus die partitie naar de haaien. Ik kan die schijf dus niet meer benaderen vandaar dat ik het met een lowlevel format wil proberen.

Maar kan dat niet met de nieuwe BIOS'sen van tegenwoordig??? :(

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst naar [forum=21] :).
Pagina: 1