Toon posts:

lopen spellen / programma's sneller als.......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
je je BIOS update???

GreeTz

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
nah.. meestal is een bios update er om bepaalde bugs te fixen.. je systeem wordt er niet merkbaar sneller van meestal.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 december 2001 20:55 schreef Pollewob het volgende:
nah.. meestal is een bios update er om bepaalde bugs te fixen.. je systeem wordt er niet merkbaar sneller van meestal.
o.

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik dan me computer sneller laten lopen, naast overklokken (da doek nie)...

• Mickos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2015
Nou..ik heb een tijd geleden op een computer met p2 400 Mhz een BIOS update gedaan...en raad eens wat ik na het flashen bij het opstarten zag :P 412 Mhz :D De FBS kon na de update ook op 103, en daar zette hij hem automatisch op.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:24

-ET-

Phone Home

Ja maar das overclocken en dat doet hij niet :)

Wat je kan proberen is nieuwe windows install, schone installatie loopt altijd veel sneller. Als je dat te veel moeite vind, zoveel mogenlijk iccontjes uit je tray weg gooien, en alle overbodige software uninstallen. Just my thoughts

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
en natuurlijk nieuwe drivers voor videokaart enzo :)

Verwijderd

De bios is een stukje software wat de computer als het ware aankickt. Als dat is gedaan, worden ALLE runtime-functies van de bios overgenomen door de software. (Drives/geheugen/etc)

opstartdingen zoals geheugen verversing etc kunnen je PC sneller maken, kijk hiervoor in je bios.

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

nee

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Pagina: 1