What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
en mn 240*64 grafisch lcd ligt hierzo naast me zonder kastje of iets degelijk. en mn andere 240*64 lcd ligt nog in de kast, zo ongeveer helemaal ingepakt zoals ik hem kreeg
Verwijderd
draai het op me server hihiOp donderdag 13 december 2001 21:08 schreef real_raichu70 het volgende:
Wel lekker ironish , een Linux Freak die Windows XP draait
maar vondt het wel een geinig plaatje staat ondertussen alweer een ander op
heb trouwens ook nog een 640x460 tft grafische kleuren lcd liggen maar die moet ook nog in me kast
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
lekker boeienOp donderdag 13 december 2001 21:12 schreef Kokkers het volgende:
Even resizen die hap man, dit kan niet.
Daar heb je hem ook weer....Op donderdag 13 december 2001 21:15 schreef Tijn_3d het volgende:
[..]
lekker boeien
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Je voelt je dus wel aangesproken?Op donderdag 13 december 2001 21:15 schreef Tijn_3d het volgende:
[..]
lekker boeien
Lekkere instelling...
Anyway, on-topic pls!
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Ik heb ook nog eentje liggen uit een oud noteboek van me, maar hoe zou ik zo'n ding aan kunnen sturen???Op donderdag 13 december 2001 21:09 schreef Tijn_3d het volgende:
[..]
draai het op me server hihi
maar vondt het wel een geinig plaatje staat ondertussen alweer een ander op
heb trouwens ook nog een 640x460 tft grafische kleuren lcd liggen maar die moet ook nog in me kast

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
heb je je tandenbortsel ook gemod ??Op donderdag 13 december 2001 21:07 schreef Tijn_3d het volgende:
[afbeelding]
ik heb de mijne zo zitten
Verwijderd
ALS iemand deze (van Conrad dus!) wel aan de praat heeft gekregen let me know how please!
hellgate@vizzavi.nl
Neppert, alles in het teken van Linux hebben, maar ondertussen WinXP draaien.Op donderdag 13 december 2001 21:07 schreef Tijn_3d het volgende:
[afbeelding]
ik heb de mijne zo zitten
[OT]
Mijn display zit weggewerkt tussen mijn CD-ROM lezer en brander.
Verwijderd
Verwijderd
Regilion : Bij mij werken ze gewoonOp vrijdag 14 december 2001 08:19 schreef ReligionSuxx het volgende:
Mijn bij Conrad bestelde 4*20 lcd ligt in de kastomdat dat K*Tding niet wil initialiseren terwijl de kabels goed zijn aangesloten(1e en 3e regel branden)
ALS iemand deze (van Conrad dus!) wel aan de praat heeft gekregen let me know how please!
hellgate@vizzavi.nl
ICQ/mail maar maar ff is handigst...
Verwijderd
Iets meer details, vooronder, in een 5 1/4, onder de bays enz.Op vrijdag 14 december 2001 15:24 schreef gerhald het volgende:
ik heb hem voor in mijn kast zitten
En dit ook voor de rest die weinig details geeft/gaat geven.
Deze komt net als die van die gast van bitTech forums (was het cheeseman?) op een standaardje, alleen er komen ook nog allemaal knopjes naast
voor winamp enzo, en backlight, scrollen enzo
Alles wordt natuurlijk door m'n eigen software aangestuurd.
helaas nog geen foto's, want LCD is nog niet binnen
en Tijn_3d doe ff normaal, met je 1600x1200 plaatjes hij heeft maar 56k6 _ZEGT IE NOG!!_ dus ff resizen en gauw!
This message was sent on 100% recyclable electrons.