Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
ik denk dat het niet zomaar kan
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Heel, heel misschien is het mogelijk realtime mp3 live te encoden en naar SWF om te zetten, echter ik betwijfel het. Vraag is waarom je het in Flash zou willen doen?Op donderdag 13 december 2001 20:48 schreef GeniusDex het volgende:
Is het mogelijk om met flash webradio (mp3-stream) te luisteren? Ben van plan een .swf hiervoor te maken, maar ik heb nog geen idee hoe. Iemand ideeen?
"You're only as good, as what you did last week."
Ik heb dus al een MP3-stream, en die wil ik in het filmpje krijgen. SWF gebruikt zelf toch ook MP3 of nie?Op donderdag 13 december 2001 20:56 schreef oh,when? het volgende:
[..]
Heel, heel misschien is het mogelijk realtime mp3 live te encoden en naar SWF om te zetten, echter ik betwijfel het. Vraag is waarom je het in Flash zou willen doen?
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Flash 5 kan wel mp3 importeren, maar je moet een manier vinden om een mp3 gelijk om te zetten naar een SWF. Ik weet niet in hoeverre de mogelijkheden daar zijn, en daarnaast betwijfel ik het of het de resources van je server ten goede komt. Daarnaast zie ik nog steeds geen geldige reden om de extra conversie te doen?Op donderdag 13 december 2001 21:07 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
Ik heb dus al een MP3-stream, en die wil ik in het filmpje krijgen. SWF gebruikt zelf toch ook MP3 of nie?
Verwijderd
Ligt eraan, als je echt een live-stream wil, kan ik je vertellen dat dit zo goed als onmogelijk is; niet zo zeer server side, als wel client side........het mem gebruik van de player zal namelijk excessief oplopen, en aangezien de movie nooit loaded is, kan je hem nooit unloaden, zonder dat je het mem vervuild....Op donderdag 13 december 2001 20:48 schreef GeniusDex het volgende:
Is het mogelijk om met flash webradio (mp3-stream) te luisteren? Ben van plan een .swf hiervoor te maken, maar ik heb nog geen idee hoe. Iemand ideeen?
Wil je daarentegen gewoon online mp3's naar een player streamen, moet je even kijken naar http://www.swift-tools.com , en dan swift-mp3...
Flash werkt toch client side? Dus de server zal het niet belastenOp donderdag 13 december 2001 21:17 schreef oh,when? het volgende:
[..]
Flash 5 kan wel mp3 importeren, maar je moet een manier vinden om een mp3 gelijk om te zetten naar een SWF. Ik weet niet in hoeverre de mogelijkheden daar zijn, en daarnaast betwijfel ik het of het de resources van je server ten goede komt. Daarnaast zie ik nog steeds geen geldige reden om de extra conversie te doen?
FF naar kijken, ziet er goed uitOp donderdag 13 december 2001 21:31 schreef B-Top het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je echt een live-stream wil, kan ik je vertellen dat dit zo goed als onmogelijk is; niet zo zeer server side, als wel client side........het mem gebruik van de player zal namelijk excessief oplopen, en aangezien de movie nooit loaded is, kan je hem nooit unloaden, zonder dat je het mem vervuild....
Wil je daarentegen gewoon online mp3's naar een player streamen, moet je even kijken naar http://www.swift-tools.com , en dan swift-mp3...
De SWF wordt wel clientside afgespeeld, maar de conversieOp donderdag 13 december 2001 21:50 schreef GeniusDex het volgende:
Flash werkt toch client side? Dus de server zal het niet belasten
MP3 Livestream -> SWF zal op de server afgehandeld moeten worden, aangezien je niet realtime een FLA kunt afspelen.
Nog iemand ideeen hoe ik dit kan doen?
Pagina: 1