Toon posts:

Haprende MP3 Sound !!! Waarom nu.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende systeem

Lian Li PC-70
Geforce OCZ Titan 3 64 MB
Epox 8K7A
512 MB DDR Mushkin RAM Cas 2-2-2
AMD 1200@1460 (33 graden met waterkoeling)
IBM 7200 RPM 30 GB (ATA 100)
Enermax 550 Watt
Windhoos 98
E:\ swapdrive 750 MB (vast)

>:)>:)>:) best vet maar !!

Nou zit ik dus met het volgende probleem:

in winamp 3.2 beta speel ik een mp3 af vanaf de c: partitie en als ik dan IE 6.0 of bijvoorbeeld outlook / andere programma opstart dan gaat mijn mp3 helemaal haperen met het afspelen en door word ik helemaal ;( van. Echt waar het is niet om aan te horen die haperende sound. Ik kan dus of alleen maar MP3 afspelen of alleen maar surfen en mp3 afspelen en dan geen programma's draaien.

Graag jullie advies want surfen en je eigen muziek afspelen is natuurlijk wel het vereiste voor een goed systeem.

Thanks alvast.

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56
En wat als je gewoon de Media player gebruikt ??

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

Verwijderd

mediaplayer heb ik het JUIST mee.
zet winamp op priority - HIGH. misschien scheelt dat.

Verwijderd

processor vervangen (serieus)

wedden dat het daarna opgelost is :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:33
Op donderdag 13 december 2001 21:45 schreef Beathoven het volgende:
processor vervangen (serieus)
dit slaat werkelijk NERGENS op !

[topic=306495/1/100]

/offtopic

ik zou even je sound drivers opnieuw downloaden en installeren, en evt. even kijken hoe het zit met IRQ's. Desnoods een schone windows install.

(win98 heeft het op mijn pa's laptop bijv. nooit, maar win2K wel....probeer eens een ander OS :) )

Verwijderd

ga ergens anders flamen !
Ik wil niet vervelend doen, maar ik werk op een technische dienst en heb op deze manier een zelfde soort probleem opgelost.

En ja, ik heb ook eerst zitten kloten met verse installaties en instellingen.

processor vervangen en het was opgelost...

Maar ik zeg ook niet dat dit precies hetzelfde is, de Mp3's op dat systeem klonken krakerig en met piepen e.d.(alsof je een datatape in een cassettedeck afspeeld via de stereo). Wav files (ongecomprimeerd dus) werden wel normaal afgespeeld. Het is in elk geval een van de laatste dingen die je kunt doen als je 'alles' geprobeerd hebt :)
BELANGRIJK : Intel vs AMD discussies
haha, ik zie nu pas in wat je bedoelt.... Ik bedoel niet de AMD Athlon vervangen door een nieuw mobo met PIV erop ofzo... gewoon de ouwe AMD voor een nieuwe AMD :+ (ik neem aan dat ie nog garantie heeft)

• mEdnass
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-12-2021
Hmm, ik heb ook zoiets! Als ik een MP3'tje afspeel en tegelijkertijd AVS draai met als preset 'Barrel of sound' van Tuomas gaat ie een beetje blikkerig klinken en hapert ie ook. Weet niet wat het is, maar ik heb een 1,33 Ghz AMD dus dat zou hij toch moeten trekken. Nie waar?
p.s. (Winamp 2.77) AVS 2.5

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 09:40

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ik heb dat altijd als ik cdz aan het branden ben :?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Pagina: 1