Toon posts:

IRman/Irax werkt niet met m'n afstandsbiedingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kheb vanmiddag een irax ontvangen, software gedownload en ik probeer hem met de afstandsbediening van m'n tv, deze doet helemaal niks, dan probeer ik de remote van m'n stereo (van philips) en hierbij werken slechts een paar knoppen. dan probeer ik vervolgens de remote van de tv van m'n ouders en deze werkt ook helemaal niet. terwijl ik overal lees dat elke remote ermee werkt...

weet iemand hier soms een oplossing voor.

ik gebruik windows xp, en heb verschillende IR programma's geprobeerd...

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds nix ???

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Relax een beetje het is hier geen IRC chat, baterijen van je aa-bees gecontroleerD?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Relax een beetje het is hier geen IRC chat
na 3 dagen mag je wel omhoog trappen hoor.

Ik ken irax niet maar heb zelf de irman en dat werkt gewoon goed. gebruik anders een www.girder.nl
ik heb hier 5 verschillende afstandsbedieningen en ze doen het allemaal (een aantal philips, ook van 10 jaar oud)

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al stuk of 4 verschillende programma's gebrobeerd, allemaal hetzelfde. (IR assistent,Girder,U Ice & nog een waarvan ik de naam niet meer weet)

Verwijderd

Ik heb de IRman en gebruik Remote selector. Is heel fijn progje. Je kunt hier namelijk zelf een afstandbediening pakken en dan programmeren welke knop moet corresponderen met welke actie.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 december 2001 13:34 schreef nicoprevoo het volgende:
Ik heb de IRman en gebruik Remote selector. Is heel fijn progje. Je kunt hier namelijk zelf een afstandbediening pakken en dan programmeren welke knop moet corresponderen met welke actie.
Al die programma's werken toch zo ???

Of begrijp ik jou verkeerd ???

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

alle programma's werken idd zo.

maar wat is die irax nou precies ? is dat zelfgemaakt ? site ?

je hebt wel com poorten gewoon aan staan in bios e.d. ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Waar kun je het goedkoopst aan die dingen komen? anders neem ik die IRax maar voor 54,50 das wel redelijk

Verwijderd

Ik heb ook zo'n irman, en ben ook wel afstandbedieningen tegen gekomen die er niet goed mee werkten (bv. die van mn tv). Dus het kan inprincipe best dat ie toevallig niet werkt met je AB's...

Ik heb gewoon een paar oude gehaald bij de elektroboer (voor nix dus :))

Verwijderd

Topicstarter
Als m'n com-poorten dwars zouden liggen dan deed ie denk ik helemaal niets, of misschien een instelling waardoor bepaalde codes niet doorkomen.

De inhoud van de Irax is geloof ik precies hetzelfde als van de IRman, ik heb dat ding besteld op www.gadgetdelivery.nl voor F49,50. Werd binnen 3 dagen geleverd en goed verpakt.

Maar ik lees overal dat 95% van alle afstandsbedieningen ermee werkt en het lijks me sterk dat ik net allemaal afstandbedieningen van die 5% heb. en met m'n universele afstandbediening werkt het ook alleenmaar bij een paar codes voor de verschillende merken, 1 op de 10 ongeveer, en soms een met een paar knoppen, maar meestal helemaal niets.

Verwijderd

Bij mij werken ook alle afstandsbedieningen icm de IRax. Probeer anders nog wat andere ab's uit (van vrienden of kennisen oid). Als dat ook niet werkt kan er sprake zijn van een fabricagefout of zo. In dat geval kun je hem gewoon omruilen.

Verwijderd

bij mijn irax had ik last van een draadbreuk of een slecht contact want ik kon een paar toetsen instellen toen veplaaste ik de irax en deed hij niks meer toen ik de irax oppakte deed hij het wel weer om het daarna niet meer te doen. Ik heb toen contact met gadgetdelivery op genomen en ik krijg nu een nieuwe opgestuurt

Verwijderd

Topicstarter
Thnx,

Dit zou best wel kunnen, bij m'n philips AB werken hééééééééééééééééél soms wel alle knoppen maar meestal maar een paar. Zal eens een beetje met de kabel gaan bewegen ofzow...
Pagina: 1