Na weer ontelbare keren na het typen, zonder resultaat, op Ctrl+Enter gedrukt te hebben herinnerde ik mij dat ik onderstaande ooit eens heb gevraagd. Ik heb de thread maar weer eens opgezocht. Is er nog eens naar te kijken? Uit de laatste reacties in de thread (boven mijn BLAH msg) blijkt dat het dus toch zou moeten kunnen...
Mijn originele bericht heb ik ff tussen quotes gezet. De reacties tot aan mijn BLAH msg zijn dus van een tijd geleden... (heb ik dat echt ZO getypt?
LANG geleden!
)
Mijn originele bericht heb ik ff tussen quotes gezet. De reacties tot aan mijn BLAH msg zijn dus van een tijd geleden... (heb ik dat echt ZO getypt?
Ik ben erg aan ICQ en Outlook gewend.
Een bericht/mail versturen gaat daar met Ctrl+Enter. Nou vroeg ik mij af of jullie zoiets ook in het forum kunnen bouwen.
Volgens mij moet het niet al te moeilijk zijn. Ik heb wel eens sites gezien die bij duwen op Shift al iets deden.
Als jullie dit wel interessant vinden maar geen zin/tijd hebben om uit te zoeken HOE wil ik dit zelf anders wel even (?) doen. (Als jullie dit tenminste niet weten.)
Anderen: Laat ook ff horen of dit zin heeft.