Ik weet wel dat ik echt niemand met die phone zie lopen dus dat je zo'n schematje vindt is volgens mij wel nihil.
Zit een klein knopje op de zijkant waarmee die naar beneden schiet...
Weet iemand anders die link niet was iets met co.uk
De 8110 staat ook niet op de nokia site zelf, het zal dus wel de 7110 zijn.
Verwijderd
Nokia 8110 is zo'n zilver bakje en ik gebruik 'em nu al zo'n 2 weken.
Uitschietend klepje heb je nu bij nokia 7110, die wap telefoon.
ervaring met 8110, veel poetswerk met vingerafdrukken en soms onhandig omdat je 'em met zorg moet behandelen.
PickPocket signing off
En nee.... ik heb die nokia 8110 niet gejat
ok hij is best wel handig enzo maar ik vind hem onwijs lelijk en te dik vanwege dat grotere scherm8110???? Je zal de 7110 bedoelen. Die heeft ook zo,n openschietend klepje dmv drukknopje op de achterkant. Ik heb hem zelf ook gehad en het is een leuk toestel goede standby tijd veel functies ed.
want een 7110 koop je voor wap die 8850 voor wap en klein toestel
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

en deze heeft GEEN kleppie dat openklapt als je een knoppie inramt.. je moet gewoon zelf schuiven.
in de matrix is de telefoon omgebouwd zodat het WEL met een knoppie kan (veer erin) maar ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat je na die operatie NIET meer met je 'foon kan bellen....
suc6 ermee.. mzl.
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
gelukkig heb je verstand van je eigen telefoon. Je hebt een 8810 dropjeNokia 8110 is zo'n zilver bakje en ik gebruik 'em nu al zo'n 2 weken.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
overal uitroeptekens achteraan..
Kun je niet gewoon iets vragen zonder zo opdringerig over te komen? beetje nettiquette mag wel.
Ik bedoel hier verder niets mee, het viel me gewoon een beetje op.
En ik weet zeker dat het de 7110 is omdat ik ooit een limited edition kon winnen van de 7110 met een Matrix grphic print er op zzzzeeeeeeeeeeer cool
Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station
8110 is al een wat oudere telefoon van Nokia, wordt niet echt actief meer gemaakt
7110 klepje kan met een knopje naar beneden
8110 banaan kan alleen met de hand, was vor de matrix speciaal gemaakt met knopje
8110 bestaat wel
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik wou gewoon een ander toestel zonder antenne! En ik wou een nokia dus toen bleef er weinig keus over. Behalve de 3210 en een aantal hele dure gsm's! En die ga ik niet los kopen, zeker niet als ik nog een abbo hen voor een half jaar van 45 piek in de maand!!!!!!!!
En waarom vind jij dat ik niet spoor gek paard?
Verwijderd
Iedereen heeft het fout. Hier even de feiten.Nope, dat openschietende kleppie hebben de Matrix-gasten er zelf ingebouwd.
Telefoon in The Matrix is idd een Nokia 8110 oftewel de banaan.
De europese modellen moet je met de hand open schuiven, maar op de amerikaanse modellen zit idd een openschietend klepje.
Het toestel uit The Matrix is gewoon een standaard amerikaanse uitvoering van de 8110. Niets op aangepast of zo.
Deze toestellen zijn nooit in europa verkocht.
Ik hoop dat deze discussie nu tot een eind kan komen
Verwijderd
En hij doet het nog steeds! De Volvo onder de Mobjes!!
Ga trouwens maar eens na.. toen The Matrix gemaakt werd bestond de 7110 nog niet eens, de 8110 was toen net .. (of net niet) op de markt..
Laten we lekker link gaan doen...
Verwijderd
8110 is alweer bijna 4 jaar oud..
de matrix is +/- 1 jaar geleden uitgebracht..
Get your phonehistory up to date people!
En wat dacht je van de ontwikkeling en opnamen enzo?!de matrix is +/- 1 jaar geleden uitgebracht..
Maar heeft iemand hiero ooit dat ding gehad?
En hoe beviel ie?
Sorry hoor maar de Nokia 8110 is nooit in US verkocht omdat ie "teveel"functies had ofzo, de 8110 met schietklepje komt Australie, de 8110 is alleen maar verkocht in Europa en Australie, maar ik heb nu een 8110 zonder schieklep maar ik vind hem wel zeer kewl, past wel bij vin ikOp dinsdag 13 juni 2000 13:42 schreef Woebes het volgende:
[...]
<P>Iedereen heeft het fout. Hier even de feiten.<P>Telefoon in The Matrix is idd een Nokia 8110 oftewel de banaan.<P>De europese modellen moet je met de hand open schuiven, maar op de amerikaanse modellen zit idd een openschietend klepje. <P>Het toestel uit The Matrix is gewoon een standaard amerikaanse uitvoering van de 8110. Niets op aangepast of zo.<BR>Deze toestellen zijn nooit in europa verkocht.<P>Ik hoop dat deze discussie nu tot een eind kan komen<P><BR>
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
die in de matrix is de 8110I is andere versie
heb je wel vaker die 8110I is ook gewoon in nederland te koop kost hetzelfde als de 8110
maar zelf zou ik de 8850 nemen vind ik beter is ook met dualband meer optie voor providers
"If u do something do it with style, or do it at all."
Het is een 8110
Hier een link...
Deze gast een paar screenshots gemaakt van de DVD
Hier is heel duidelijk op te zien dat het een 8110 is.
http://www.nokiainfo.f2s.com/the_matrix.html
Het maken van "The Matrix" heeft een paar jaar geduurt. Ook was ie al 2 jaar terug in de VS uit... Daar was het toen nog een top telefoon!8110 is alweer bijna 4 jaar oud.. <BR>de matrix is +/- 1 jaar geleden uitgebracht...
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ericsson maakt kwalitatief de beste telefoons. Nokia maakt de meest populaire telefoons. Ik heb zelf ook een Nokia, maar alleen omdat de Ericssons die een redelijke hoeveelheid functies heeft veel te fucking duur is voor mij:).Op dinsdag 13 juni 2000 18:13 schreef 4POX het volgende:
<BR>Volgens mij kun je ericsson beter vergelijken als een audi..<P>"Rijdt als een mercedus" Maar is het niet
En gelukkig is Audi niet een Mercedes, want een Mercedes is gewoon een vette patsbak:r. Kwalitatief ondergeschikt aan de Audi, maar meer geldverspillende tierelantijntjes. Zodat mensen kunnen zien dat je veel geld hebt. Audi maakt auto's met stijl.:9~ Italiaanse schoonheid gecombineerd met Duitse klasse. Vb: De Audi R8: 1-2-3 op Le Mans zonder een enkel mankement:D Dat is nog nooit voorgekomen:)
En de RS4: met een 2.7 V6 nog sneller dan een CLK-'sportwagen':r met een 6 liter V12:D
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia