Verwijderd

Topicstarter
Willen jullie je meningen en ervaringen over deze telefoon hieronder weergeven.
Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Schiet dat klepje echt open als je op de zijkant drukt of is dat alleen in de Matrix???

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Ga eens naar http://www.kieskeurig.nl ga naar mobiele telefoons, kies nokia, en je barst van de ervaringen van mensen.....geen dank

Verwijderd

Topicstarter
Daar staat ie niet op!!! Maar ik moet weten of dat klepje nou open schiet of niet!!!

Verwijderd

Nope, dat openschietende kleppie hebben de Matrix-gasten er zelf ingebouwd.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik dat erin ga bouwen??? Zijn er geen handleidingen op internet ervoor?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik zou niet weten of het kan.
Ik weet wel dat ik echt niemand met die phone zie lopen dus dat je zo'n schematje vindt is volgens mij wel nihil.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-03 08:18
Zijn wel van die frontjes te koop met matrix kleppie

Verwijderd

Topicstarter
Dezjay leg eenz uit wat je daarmaa bedoelt!
lijkt ie erop of ken ie schiete?

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-03 08:18
nou ken die link nie weer vinden was een engels bedrijf en hadden de wereld frontjes waar odner een zooi met matrx slide nogwattes

Zit een klein knopje op de zijkant waarmee die naar beneden schiet...

Weet iemand anders die link niet was iets met co.uk

Verwijderd

Topicstarter
okeezj, ik wacht.....

Verwijderd

Topicstarter
Wie helpt me???

• Crazyhorse
  • Laatst online: 15-03 14:19
8110???? Je zal de 7110 bedoelen. Die heeft ook zo,n openschietend klepje dmv drukknopje op de achterkant. Ik heb hem zelf ook gehad en het is een leuk toestel goede standby tijd veel functies ed.

De 8110 staat ook niet op de nokia site zelf, het zal dus wel de 7110 zijn.

Verwijderd

Wat lul je nou met jouw uitschietende klepje !!
Nokia 8110 is zo'n zilver bakje en ik gebruik 'em nu al zo'n 2 weken.
Uitschietend klepje heb je nu bij nokia 7110, die wap telefoon.

ervaring met 8110, veel poetswerk met vingerafdrukken en soms onhandig omdat je 'em met zorg moet behandelen.

PickPocket signing off
En nee.... ik heb die nokia 8110 niet gejat :)

Verwijderd

Topicstarter
8110 is het!!! http://home.wanadoo.nl/nokiainfo / en dan Matrix phone!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-03 10:12
puffy : maakt een openschietend kleppie wel of niet aanwezig bij jou de doorslag van een telefoon ???? Lekker wazig ik zou gaan voor kwaliteit enzo ( daar zit je toch wel goed mee bij nokia maarja )
8110???? Je zal de 7110 bedoelen. Die heeft ook zo,n openschietend klepje dmv drukknopje op de achterkant. Ik heb hem zelf ook gehad en het is een leuk toestel goede standby tijd veel functies ed.
ok hij is best wel handig enzo maar ik vind hem onwijs lelijk en te dik vanwege dat grotere scherm :( btw waaroem heppie hem weg gedaan je hebt nu zeker een 8850 ?
want een 7110 koop je voor wap die 8850 voor wap en klein toestel :)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
Wat wat lul je nou? Nog nooit The Matrix gezien ofzo??? ik wil weten welk bedrijf je 8110 ombouwd tot MATRIX phone

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat vinden we nou van de 8110?

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025
ok.. de Nokia 8110 is de 'matrix-phone' !?

Afbeeldingslocatie: http://www.gsm.nl/phones/nokia/8110ib.jpg

en deze heeft GEEN kleppie dat openklapt als je een knoppie inramt.. je moet gewoon zelf schuiven.

in de matrix is de telefoon omgebouwd zodat het WEL met een knoppie kan (veer erin) maar ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat je na die operatie NIET meer met je 'foon kan bellen....

suc6 ermee.. mzl.

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Doe effe relax... schaf je ingodsnaam een 8850 aan..das pas klasse...

Groeten Nick

Verwijderd

Nokia 8110 is zo'n zilver bakje en ik gebruik 'em nu al zo'n 2 weken.
gelukkig heb je verstand van je eigen telefoon. Je hebt een 8810 dropje :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

EEH mensen er bestaat geen telefoon van nokia met het nummer 8110, volgens mij bedoel je de 8210, das die hele kleine die is :9~. Ga maar eens kijken op de site van Nokia.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Cyberdeck
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

jeetje puffy, je bent zowat iedereen aan het commanderen, dat moet ik weten !!
overal uitroeptekens achteraan..
Kun je niet gewoon iets vragen zonder zo opdringerig over te komen? beetje nettiquette mag wel.

Ik bedoel hier verder niets mee, het viel me gewoon een beetje op.

• KMK
  • Laatst online: 15-03 22:36

KMK

de http://www.nokia.com/phones/7110 / is de Matrix phone
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/phones/7110/pics/7110mainpic.jpg

En ik weet zeker dat het de 7110 is omdat ik ooit een limited edition kon winnen van de 7110 met een Matrix grphic print er op zzzzeeeeeeeeeeer cool

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de moeite! Donderdag heb ik mijn 8110 binnen.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

7110 is wap is afgeleid van de 8110 = matrix telefoon

8110 is al een wat oudere telefoon van Nokia, wordt niet echt actief meer gemaakt

7110 klepje kan met een knopje naar beneden
8110 banaan kan alleen met de hand, was vor de matrix speciaal gemaakt met knopje

8110 bestaat wel

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

\Jep 8110 bestaat is wel een redelijk grote en word inderdaad de banaan genoemd

• stylezzz
  • Laatst online: 11:49
Mister crazyhorse is inderdaad onnavolgbaar. Koopt eerst een vette 7110 om hem 4 maanden later te verpatsen en vervolgens een 3210 te kopen! (spoort deze gast dan?)

• Crazyhorse
Crazyhorse spoort zeker niet maar dat wist mr dominator al!!!! (dominator spoort trouwens helemaal niet!)

Ik wou gewoon een ander toestel zonder antenne! En ik wou een nokia dus toen bleef er weinig keus over. Behalve de 3210 en een aantal hele dure gsm's! En die ga ik niet los kopen, zeker niet als ik nog een abbo hen voor een half jaar van 45 piek in de maand!!!!!!!!

• stylezzz
  • Laatst online: 11:49
tsjah. je kunt met telefoons omgaan of niet natuurlijk..... :) (shit, het was toch het schermpje van die 6110 wat kaduuk was? het antennetje was nog goed!)

En waarom vind jij dat ik niet spoor gek paard?

• Crazyhorse
Schermpje was kapot! En jij spoort niet omdat ..... ehh weet ik niet maar je spoort in iedergeval niet!

• Crazyhorse
ahh nu weet ik welke de 8110 is die banaan telefoon. Dat is trouwens al wel een oud toestel. Ik zat noch te twijfelen tussen de 8110 of de 6110 eerst maar toch maar de 6110 gekozen. Had meer mogelijkheden en was langer standby.

Verwijderd

Nope, dat openschietende kleppie hebben de Matrix-gasten er zelf ingebouwd.
Iedereen heeft het fout. Hier even de feiten.

Telefoon in The Matrix is idd een Nokia 8110 oftewel de banaan.

De europese modellen moet je met de hand open schuiven, maar op de amerikaanse modellen zit idd een openschietend klepje.

Het toestel uit The Matrix is gewoon een standaard amerikaanse uitvoering van de 8110. Niets op aangepast of zo.
Deze toestellen zijn nooit in europa verkocht.

Ik hoop dat deze discussie nu tot een eind kan komen

Verwijderd

Uh, ik heb een Ericsson. Zonder knopjes en zo, maar als je hem hard laat vallen, dan schiet de accu wel heel mooi weg! Vooral op de gladde vloer van een parkeergarage!

En hij doet het nog steeds! De Volvo onder de Mobjes!!

• PsychoG
  • Laatst online: 23-02 15:59

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

8110 is The Matrix phone... (vraag maar aan Nokia).. 8110 is alweer super verouderd...

Ga trouwens maar eens na.. toen The Matrix gemaakt werd bestond de 7110 nog niet eens, de 8110 was toen net .. (of net niet) op de markt..

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:03

4POX

Everybody is wired

Volgens mij kun je ericsson beter vergelijken als een audi..

"Rijdt als een mercedus" Maar is het niet

AKA Rinkel weblog

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

hoi, even anders, ik wil van die blauwe leds in mijn 3210, weet iemand waar je die besteld?

Laten we lekker link gaan doen...

Verwijderd

euhm, PsychoG:

8110 is alweer bijna 4 jaar oud..
de matrix is +/- 1 jaar geleden uitgebracht..

Get your phonehistory up to date people!

• PsychoG

PsychoG

de matrix is +/- 1 jaar geleden uitgebracht..
En wat dacht je van de ontwikkeling en opnamen enzo?!

Verwijderd

Topicstarter
Oja er zijn 3 uitvoeringen van de 8110 www.nokia.com/phones/8110 www.nokia.com/phones/8110i www.nokia.com/phones/8110plus

Maar heeft iemand hiero ooit dat ding gehad?
En hoe beviel ie?

• PsychoG

PsychoG

Ik heb hem zo'n anderhalve week gebruikt.. (was een leentoestel). En zoals bij (bijna) iedere Nokia telefoon is dit een degelijk toestel.. kwalitatief ook wel goed.. goed geluid enz enz.. waar Nokia dus om bekend staat..

• Heretic
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb er 5 versleten van die KL*TE 8110 dingen. Wat en rommel :r :r , alles is al kapot geweest, display 2x, spontaan uitvallen, wanneer klepje open telefoon gewoon over blijven gaan en er is ook geen carkit voor. Ik wil er nooit meer een. Heb nu een T28S :)

Verwijderd

Topicstarter
Zit er ook een klokje in? Dus het toestel is wel okay?

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-03 08:17

zyberteq

nou, dat dus

Op dinsdag 13 juni 2000 13:42 schreef Woebes het volgende:
[...]
<P>Iedereen heeft het fout. Hier even de feiten.<P>Telefoon in The Matrix is idd een Nokia 8110 oftewel de banaan.<P>De europese modellen moet je met de hand open schuiven, maar op de amerikaanse modellen zit idd een openschietend klepje. <P>Het toestel uit The Matrix is gewoon een standaard amerikaanse uitvoering van de 8110. Niets op aangepast of zo.<BR>Deze toestellen zijn nooit in europa verkocht.<P>Ik hoop dat deze discussie nu tot een eind kan komen<P><BR>
Sorry hoor maar de Nokia 8110 is nooit in US verkocht omdat ie "teveel"functies had ofzo, de 8110 met schietklepje komt Australie, de 8110 is alleen maar verkocht in Europa en Australie, maar ik heb nu een 8110 zonder schieklep maar ik vind hem wel zeer kewl, past wel bij vin ik 8-)

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
8110 is de chroome telefoon
die in de matrix is de 8110I is andere versie
heb je wel vaker die 8110I is ook gewoon in nederland te koop kost hetzelfde als de 8110
maar zelf zou ik de 8850 nemen vind ik beter is ook met dualband meer optie voor providers

"If u do something do it with style, or do it at all."

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

HET BEWIJS:

Het is een 8110

Hier een link...
Deze gast een paar screenshots gemaakt van de DVD

Hier is heel duidelijk op te zien dat het een 8110 is.

http://www.nokiainfo.f2s.com/the_matrix.html

• Uberprutser
  • Laatst online: 16-03 21:30
8110 is alweer bijna 4 jaar oud.. <BR>de matrix is +/- 1 jaar geleden uitgebracht...
Het maken van "The Matrix" heeft een paar jaar geduurt. Ook was ie al 2 jaar terug in de VS uit... Daar was het toen nog een top telefoon!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op dinsdag 13 juni 2000 18:13 schreef 4POX het volgende:
<BR>Volgens mij kun je ericsson beter vergelijken als een audi..<P>"Rijdt als een mercedus" Maar is het niet
Ericsson maakt kwalitatief de beste telefoons. Nokia maakt de meest populaire telefoons. Ik heb zelf ook een Nokia, maar alleen omdat de Ericssons die een redelijke hoeveelheid functies heeft veel te fucking duur is voor mij:).

En gelukkig is Audi niet een Mercedes, want een Mercedes is gewoon een vette patsbak:r. Kwalitatief ondergeschikt aan de Audi, maar meer geldverspillende tierelantijntjes. Zodat mensen kunnen zien dat je veel geld hebt. Audi maakt auto's met stijl.:9~ Italiaanse schoonheid gecombineerd met Duitse klasse. Vb: De Audi R8: 1-2-3 op Le Mans zonder een enkel mankement:D Dat is nog nooit voorgekomen:)
En de RS4: met een 2.7 V6 nog sneller dan een CLK-'sportwagen':r met een 6 liter V12:D
:)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Pagina: 1