Toon posts:

Set zoals Labtec APX4620

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een set die vergelijkbaar is met de Labtec APX4620? (zie afbeelding)

Afbeeldingslocatie: http://www.labtec.com/noflash/images/gear/circle_arena.jpg

Ik zoek dus naar een set met twee (redelijk grote) speakers en subwoover van een ander merk dan Labtec. Iemand een idee?

Verwijderd

ik weet niet waarom je deze niet wil, ik heb em +/- een jaartje maar hij bevalt heel erg goed!!!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:57

Sick Nick

Drop the top!

Klipsch ProMedia 2.1
Is echt supergoed, beter dan die labtec dingen maar ze zijn wel iets duurder ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.audioimport.nl/images/promedia21klein.jpg
De Klipsch ProMedia 2.1 is afgeleid van 's werelds eerste THX gecertificeerde computer/multimedia luidspreker, de ProMedia v2-400.
Computerspellen spelen wordt nu een sensatie! Met de ingebouwde versterkers met een totaal vermogen van 200 Watt en een maximale geluidsdruk van 103 dB heeft u een computer ervaring als nooit te voren.

MP 3 muziek bestanden krijgen een nieuwe dimensie en DVD kijken via een computer is een genot.

Specificaties Afgeleid van de THX® gecertificeerde ProMedia V2-400 voor "bioscoop kwaliteit" geluid voor films van DVD
Hoog vermogen 3 kanaals ingebouwde versterker met een totaal muziekvermogen van 200 Watt dankzij de geavanceerde BASH® techniek (Bridged Amplifier/ Switching Hybrid).
2 MicroTractrix twee weg satellieten inclusief voet
6.5 inch subwoofer
Hoge geluidsdruk, maximaal 103dB SPL op de luisterpositie
Individuele volumeregeling voor alle speakers
Discreet opgebouwde voorversterker voor het meest natuurgetrouwe geluid
De elliptische achterkant is niet alleen uit esthetisch oogpunt gekozen maar reduceert ook het negatieve effect van staande golven in de kast.

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 20:15
Op donderdag 13 december 2001 20:52 schreef Sick_Nick het volgende:
Klipsch ProMedia 2.1
Is echt supergoed, beter dan die labtec dingen maar ze zijn wel iets duurder ;)
184 voor labtec tegen 600 voor Klipsch :D (goedkoopste uit de pricewatch)
iets he?

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:29

FFF

Op donderdag 13 december 2001 20:08 schreef Ctrl-Alt het volgende:
Is er een set die vergelijkbaar is met de Labtec APX4620? (zie afbeelding)

[afbeelding]

Ik zoek dus naar een set met twee (redelijk grote) speakers en subwoover van een ander merk dan Labtec. Iemand een idee?
Ik heb deze hier tussen me benen staan :P is nix mis mee hoor, slechte ervaring met labtec?

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Ik zoek ook een speakerset voor mijn PC, voornamelijk om gewoon mijn niet al te grote kamer te voorzien van een fijn muziekje. Nou ben ik er nog niet uit of ik een 4.1 of een 2.1 set wil kopen, voor spellen ga ik de speakers niet gebruiken, dus het is echt alleen voor muziek. Opzich heb ik wel budget voor de Klipsch, maar dat lijkt mij een beetje overkill.

Hmm, een beetje een onnuttige post hier :), maar goed, heeft iemand een duidelijk advies over de 2.1 vs 4.1 keuze t.o.v. pc-mp3-muziek?
Pagina: 1