www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
heb je wel filsharing op allebij aanstaan.
dat kan de reden zijn
En niet dezelfde naam en wel dezelfde werkgroep
En probeeer ook eens gewoon ips's dynaminsch op je laptop
dat kan de reden zijn
En niet dezelfde naam en wel dezelfde werkgroep
En probeeer ook eens gewoon ips's dynaminsch op je laptop
Wèh zedde gij??
ik heb ze allebei in dezelfde werkgroep staan, en de pc heel athlon1600, en de laptop heet laptop, ik heb ook al geprobeerd om de ips op dynamisch te zetten, werkt niet. moet ik btw als ik op de laptop een dynamisch ip instel de gateway ook instellen op 192.168.0.1? of hoeft/mag/kan dat niet?
edit
ik heb ook filesharing aanstaan
/edit
edit
ik heb ook filesharing aanstaan
/edit
www.teamgenie.nl
controleer even of je kabel wel goed is.....je pc kan zichzelf pingen en de laptop ook??? de pc kan ook de laptop pingen, maar de laptop niet de pc (of heb ik t verkeerd begrepen??)
install op alle 2 de machines even het tcp/ip-protocol opnieuw...dit wil nog wel eens een oplossing zijn......
install op alle 2 de machines even het tcp/ip-protocol opnieuw...dit wil nog wel eens een oplossing zijn......
de netwerk kabel is ok, en ik heb net voordat ik deze topic startte al alle protocollen opnieuw geïnstalleerd.
www.teamgenie.nl
specify protocols pleaseOp donderdag 13 december 2001 20:27 schreef DuDePrOdUcTiOnS het volgende:
de netwerk kabel is ok, en ik heb net voordat ik deze topic startte al alle protocollen opnieuw geïnstalleerd.
tcp/ip alleen, met alle protocollen bedoelde ik op beide comps, en ze staan er ook twee keer in op beide comps (een voor netwerkkaart, en een voor exerne toegang)
www.teamgenie.nl
Pagina: 1