Wanneer komt CS CZ nou in nl uit?!
bij de freerecord shop dachten ze dat ik het over een educatief spelletje uit '97 had....
bij de freerecord shop dachten ze dat ik het over een educatief spelletje uit '97 had....
Ik kan ook al niet wachten...Op donderdag 13 december 2001 20:04 schreef TheRealFreeMan het volgende:
Wanneer komt CS CZ nou in nl uit?!
Op donderdag 13 december 2001 20:14 schreef Stevio4u het volgende:
ze proberen 12 februari te halen 2002, volgens jaar duzz
Wijzigingen aan de Half-life engine volgens Randy Pitchford (president Gearbox): de meest opvallende verbeteringen zijn te bespeuren op het gebied van de rendering van de modellen, de spectaculaire effecten en de interactie met de omgeving. Daarna volgen nog een aantal voorbeelden. (Bron = interview PC Gameplay)Op donderdag 13 december 2001 20:19 schreef LaptopDude het volgende:
Lelijk geen eens schaduws, of is dit gewoon de ouwe Half Life engine?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Altijd het zelfde gepraat, net als die 'mooiere' models in Blue Streak of weet ik veel hoe die add-on heetOp donderdag 13 december 2001 21:43 schreef Fuelke het volgende:
[..]
Wijzigingen aan de Half-life engine volgens Randy Pitchford (president Gearbox): de meest opvallende verbeteringen zijn te bespeuren op het gebied van de rendering van de modellen, de spectaculaire effecten en de interactie met de omgeving. Daarna volgen nog een aantal voorbeelden. (Bron = interview PC Gameplay)
Tot zover de marketing-talk
Verwijderd
Het was ook te mooi om waar te zijn hè.Op vrijdag 14 december 2001 14:41 schreef Mikedigi het volgende:
Toch ben ik wel nieuwsgierig naar de nieuwe game.
Hopen dat het er iets wordt gedaan aan het op grote schaal cheaten op de cs-servers
Verwijderd
Dat heet Blue ShiftOp vrijdag 14 december 2001 14:13 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
Altijd het zelfde gepraat, net als die 'mooiere' models in Blue Streak of weet ik veel hoe die add-on heet
The devil is in the details.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
tuurlijk moet je het kopen.. zelfde methode als met CS nu..Op vrijdag 14 december 2001 22:31 schreef Stoel het volgende:
maaruh moet je nu dus counter-strike kopen en dan een serial hebben, dus het orgineel hebben?? hoop het niet, want dat spel gaat wel weer 100 piek of 50 eurokoste!!
Verwijderd
Stoere pakkies, stoere level, ZELFDE WAPEN MODELS?? Wat is dat nou?? Die wapen models moeten echt verandert worden hoor, ik heb nu voor elke gun een ander gewoon omdat die ouwe lelijk zijnOp donderdag 13 december 2001 20:13 schreef DeX het volgende:
[..]
Ik kan ook al niet wachten...
[afbeelding]
Signature?
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Jah maar een perfecte weergave van hoe het nou eigenlijk zit.Op vrijdag 14 december 2001 21:45 schreef Captain Pervert het volgende:
Alles wat nieuw is in CZ boeit me niet.
Ik wil alleen maar dat er geen mogelijkheid meer is om te cheaten.
Veelzeggend huh.
Tsja. Ik wil alleen maar zeggen: nieuwe maps, skins, wapens, blablabla. Allemaal heel leuk.Op zaterdag 15 december 2001 02:48 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Jah maar een perfecte weergave van hoe het nou eigenlijk zit.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...
This message was sent on 100% recyclable electrons.
http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq